וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט 2016: המניה של דרגאן בנדר ממשיכה להידרדר

שחקן מכבי תל אביב צנח למקום השביעי בשני המוק דראפטים המובילים ברשת. על פי מומחה הדראפט של ESPN, בוסטון כבר ויתרה עליו בבחירה השלישית. דיווח: הלייקרס מחפשים טרייד על ראסל

one

בווידאו: תקציר משחק השיא של דרגאן בנדר במכבי תל אביב

דראפט ה-NBA מתקרב בצעדי ענק ויתקיים בלילה שבין חמישי לשישי. בעוד שתי הבחירות הראשונות נראות סגורות לגמרי (אם כי עדיין לא ברור לחלוטין באיזה סדר), החל מהבחירה השלישית עושה רושם שהכל פתוח.

בשבועות האחרונים איבד דרגאן בנדר גובה, ועל פי מומחה הדראפט של ESPN צ'אד פורד, בוסטון תוותר עליו בבחירה השלישית. אבל זה לא הכל: במוק דראפטים (שחוזים את סדר הבחירות) הפופולריים ביותר ברשת - אלה של nbadraft.net ו-DraftExpress - הידרדר שחקן מכבי תל אביב עד המקום השביעי, ואמור להיבחר על ידי דנבר.

"האם בנדר ראוי להיבחר שלישי? לדעתי כן", כתב פורד. "אני חושב שבוסטון רואה בו יותר סימני שאלה משיש בחלק מהשחקנים האחרים אחריהם הם עקבו ומכירים טוב יותר". לפי מומחה הדראפט של ESPN, הסלטיקס מתלבטים בין ג'יילן בראון, כריס דאן, מרקיז כריס וג'מאל מורי בבחירה השלישית, אך לא מן הנמנע שיהיו מעורבים בטרייד כלשהו במהלך הדראפט.

עוד טען פורד כי הלייקרס עשויים לוותר על ברנדון אינגרם בבחירה השנייה, כנגד כל התחזיות. כמו כן, הקבוצה מעיר המלאכים שוקלת להעביר את הבחירה השנייה מדראפט 2015 דיאנג'לו ראסל בטרייד, בתקווה להשיג בחירת טופ 5 נוספת.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב צפויה להכניס סעיף שלא יתיר לרוצ'סטי לחתום בהפועל ירושלים
כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת משחק 7 של גמר ה-NBA

נקודות החוזק של בנדר, על פי DraftExpress

נקודות החולשה של בנדר, על פי DraftExpress

אנשי ספורטס אילוסטרייטד התלוו לקרואטי הצעיר. צפו בכתבה המצוינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully