וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובינציאליות הישראלית בשיאה: הטוקבקים באינסטגרם של לברון ג'יימס

מי שרוצה להבין כמה קשה קיבלו הישראלים את פיטורי בלאט ועד כמה לברון שנוא, מוזמן לצפות בטוקבקים בחשבון האינסטגרם שלו. התוצאה: בעיקר מביכה. וגם: בארה"ב מגיבים לפרובינציאליות. צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

אימג'בנק GettyImages

אין ספק שחובבי הספורט בישראל עקבו בעניין רב ובגאווה אחר מעלליו של דיוויד בלאט בתפקידו כמאמן קליבלנד קאבלירס, ואין ספק שבישראל קיבלו באכזבה רבה את פיטוריו של בלאט, על אף העובדה שהמאמן הוליך את קליבלנד לאליפות המזרח בעונתו הראשונה ולגמר ה-NBA, ובעונתו השנייה החזיק במאזן הטוב במזרח. עם זאת, נדמה כי חלק מהישראלים קיבלו בצורה קשה מדי את פיטוריו של המאמן, והראיה: התגובות האלימות והקטנוניות בחשבון האינסטגרם של כוכב קליבלנד לברון ג'יימס, כשרבים מהטוקבקיסטים מטיחים בו האשמות וקללות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator
עיתונאי הספורט האמריקאי ביל סימונס. AP
ביל סימונס מציע לכם להצטרף לסלטיקס/AP

גם בארצות הברית נדהמו מהתופעה ופרסמו ידיעה שנכתבה על ידי סוכנות הידיעות AP, תחת הכותרת: "הישראלים יוצאים נגד הקאבס ולברון לאחר שהבן המועדף דיוויד בלאט פוטר". בין היתר, נכתב בידיעה: "לפתע, לקאבלירס יש הרבה פחות אוהדים בישראל. רבים בישראל לקחו באופן אישי את ההודעה המפתיעה על הפיטורים של בלאט. הידיעות על הפיטורים כבשו את החדשות בישראל והעיפו מהכותרות את האלימות במזרח התיכון. הגאווה המקומית על ההישגים של בלאט הפכה לפתע לכעס כלפי הקאבס והפיטורים קרי הלב שלהם. רוב הרעל הופנה לעבר לברון ג'יימס".

בכתבה צוטט ישראלי אוהד הסלטיקס שאמר: "סופסוף אוכל לחזור לשנוא את לברון מבלי לחוש רגשות אשם. אני מקווה שהוא בחיים לא יזכה שוב באליפות". ברשתות החברתיות אף היו שטענו כי ביבי נתניהו, ראש הממשלה, יפנה אצבע מאשימה לעבר נשיא ארצות הברית ברק אובמה.

מי שעוד הצטרף לחגיגה היה ביל סימונס. עיתונאי הספורט המפורסם בעולם צייץ בחשבון הטוויטר שלו לינק לידיעה וכתב: "היי ישראל - יש מקום אצלנו בסלטיקס אם אתם רוצים. יש לנו את שלוש בחירות הסיבוב הראשון של ברוקלין".

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully