וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יימס ניהל קמפיין להדחת בלאט, והפך את החיים בקאבס לגיהנום"

כתב יאהו המוערך, אדריאן ווז'רנובסקי, פירט לפרטי פרטים את התנהלות 'המלך' בשנה וחצי האחרונות, עד לפיטורי המאמן: "לברון ביטל את בלאט. בקבוצה חיכו שיילך. ג'יימס וסוכנו מנהלים את העסק"

AP

הידיעות והשמועות על תקופתו של דייויד בלאט בקליבלנד ממשיכות לזרום, כשהכתב הבכיר של יאהו, אדריאן ווז'נרובסקי, טוען שעוד לפני מחנה האימון הראשון של בלאט בקבוצה בספטמבר 2014, לברון ג'יימס וסוכנו, ריץ' פול, כבר הכינו את מחליפו, שהיה אמור להיות מארק ג'קסון.

ווז'רנובסקי ממשיך: "מתחילת הקדנציה של בלאט נערך קמפיין אינטנסיבי לנקב חורים בעמדתו, כשגם ג'יימס מעורב באופן ישיר. ג'יימס השיג לבסוף את בקשתו למרות המצב הטוב של קליבלנד במזרח. טיירון לו ניסה להישאר נאמן לבלאט, למרות שבמשך השנה וחצי האחרונות שמע את הלכלוכים של ג'יימס ופול".

"עם זאת, הבעיה של פול וג'יימס היא שבקליבלנד סירבו למנות את ג'קסון כשדייויד גריפין המקושר מכיר את האמת מאחוריי מה שעשה ג'קסון בגולדן סטייט והוא לא אהב את זה. גריפין בילה גם את רוב התקופה האחרונה בלגשר בין הדרישות של ג'יימס לרצונות של הבעלים דן גילברט".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
חיכו שיילך. בלאט/AP

"כשג'יימס הבין שג'קסון לא יגיע, לו הפך לפשרה של ג'יימס, שמקדם את המהלך כבר מהעונה שעברה. לו אגב, הוא העוזר מאמן בעל השכר הגבוה ב-NBA עם שכר של 2 מיליון דולר לעונה. למעשה, בקבוצה החשיבו את לו כמאמן הרשמי בתקופה האחרונה וחיכו שבלאט יילך, כי ג'יימס גרם לכך שזה יהיה בלתי נמנע. שחקנים ראו את ג'יימס מתעלם מהמאמן ועשו כך גם בעצמם".

"למרות ההצלחה לאחרונה עם 11 ניצחונות מ-13 משחקים, ג'יימס הגביר את הלחץ לפטר את בלאט. ג'יימס ופול מעולם לא הלכו למשרדו של גריפין ודרשו את פיטורי בלאט, אך הם הפכו את חיי כולם לגיהנום עד שזה קרה".

"בלאט עשה טעויות במעבר שלו ל-NBA, הוא התקשה עם הניואנסים, המשחק המסובך יותר, המאצ'אפים והסיטואציות למרות שהוא הגיע עם ניסיון של שני עשורים ביורוליג, קיבל צוות חדש, סגל חדש והשחקן הטוב בעולם עומד בראשו".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"המעבר לקליבלנד כלכלי". ג'יימס/GettyImages

"העובדה שלפול יש כל כך הרבה השפעה על מועדון כדורסל היא בעייתית מאוד ולא צריכה להיות באף קבוצה. זה עזר גם לטריסטן תומפסון לקבל חוזה גדול. לג'יימס יש יד בהרבה מאוד בעסקאות וכוח בנוגע לשחקנים שמגיעים לקליבלנד".

"בהמשך יגיעו סיפורים על חוסר היכולת של בלאט, על כך שאף אחד לא כיבד ואולי גם על כך שלג'יימס לא היה כל עניין בדבר. למרות כל הסיפורים על החזרה של לברון לקליבלנד, מדובר בעסקים בלבד, מסוג העסקים שהוא לא יכול היה לעשות אצל פט ריילי".

"לברון מנהל את קליבלנד, בחירה שגילברט עשה כשהביא אותו. אין שם בושה, אין התנצלויות, זה רק דרך להגדיל את השליטה של ג'יימס על חשבון הבעלים, אם כי זה אפשרי שלברון גם יביא אליפות לעיר. בלאט נדחף החוצה, לו הוא הפשרה שקיבל לברון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully