וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה החדשה: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נאבקות על ילד הפלא הברזילאי

נתן, כוכבה בן ה-19 של אתלטיקו פרננסה, מצית את הדימיון של שתי הענקיות האנגליות והן ינסו להביא אותו בקיץ הקרוב. צ'לסי חוגגת 700 משחקים תחת רומן אברמוביץ': כל המספרים בפנים

נתן, שחקן אתלטיקו פרנאנשה. Heuler Andrey, GettyImages
מי תזכה בילד הפלא? נתן/GettyImages, Heuler Andrey

מאבק האליפות ביניהן אולי נמצא על סף הכרעה וצ'לסי צפויה לקחת את התואר ממנצ'סטר סיטי, אבל מאחורי הקלעים כבר מתנהל בין שתי האימפריות מהפרמיירליג קרב לא פחות סוער. הבלוז והסיטיזנס רודפות אחרי היהלום הברזילאי בן ה-19, נתן, המשחק באתלטיקו פרננסה.

נתן נמצא בבעיות במשא ומתן שלו מול פרננסה על חוזה חדש ואנשי צ'לסי צפויים לפנות אליו כבר בשבוע הבא ולהציע לו מעבר לסטמפורד ברידג'. אם הוא יגיע לצ'לסי, נתן צפוי להיות מושאל תחילה, כך מדווח ה"דיילי מייל". סיטי רודפת אחרי השחקן הצעיר עוד מהימים בהם כיכב באליפות העולם עד גיל 17 במדי נבחרת ברזיל וערך את הבכורה שלו במדי פרננסה.

היום (ראשון, 15:30, ספורט 1 ו-HD), צ'לסי תתארח בדרבי לונדוני אצל קווינס פארק ריינג'רס במה שיהיה המשחק ה-700 של רומן אברמוביץ' כבעלים של הקבוצה. מאז הגיע אברמוביץ' לצ'לסי ב-2003, המועדון זכה ב-14 תארים (שלוש אליפויות, ארבעה גביעים, שלוש זכיות בגביע הליגה, צ'מפיונס וליגה אירופית ושתי זכיות במגן הקהילה), בעוד המיליארדר הרוסי השקיע לא פחות מ-842.9 מיליון ליש"ט על רכש.

ז'וזה מוריניו החמיא לבוס שלו: "הוא עשה טוב לצ'לסי, טוב לכדורגל האנגלי וטוב לכל הכדורגל האירופי. צ'לסי הפכה לכוח משמעותי באירופה בזכותו וזה מאוד, מאוד טוב". ב-699 המשחקים תחת אברמוביץ' עד כה, צ'לסי השיגה 437 ניצחונות, סיימה 153 משחקים בתיקו והפסידה 109 פעמים (62.5 אחוזי הצלחה). היא כבשה לא פחות מ-1,338 שערים וספגה רק 572.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully