וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "אנחנו לא נוראיים ולא משחקים מבולגן"

מאמן סיטי ניסה לשאוב עידוד לקראת הדרבי הגדול (א', 18:00, ספ' 1 ו-1HD), ומקווה שקבוצתו תהיה הראשונה שמנחילה חמישה הפסדים רצופים ליונייטד. ואן פרסי שחזר מפציעה לא צפוי לפתוח

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג מול מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יש לו כבר ותק בכיבושים נגד יונייטד. אגוארו/GettyImages

מעבר למאבקי היוקרה ביניהן, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי יעלו מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 וספורט 1HD) לדשא באולד טראפורד למאבק ישיר על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. יונייטד, ששכחה מתי היא הייתה בטבלה מעל היריבה השנואה, מדורגת במקום השלישי כשהיא במומנטום נהדר, בעוד סיטי רביעית בפיגור נקודה ממנה, ובדיוק במומנטום הפוך ועם הרבה ספקות לגבי המשך דרכו של מנואל פלגריני בעונה הבאה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני, חוגג. רויטרס
ימשיכו במומנטום? רוני/רויטרס

עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה, השחקנים של לואי ואן חאל כבר החלו לזמום על המקום השני בטבלה. למרות זאת יונייטד זוכרת היטב את ההיסטוריה הטרייה של מפגשי שתי הקבוצות, שמצביעה על כך שבכל ארבתע משחקי הדרבי האחרונים, הסיטיזנס יצאו כשידם על העליונה. רובין ואן פרסי חזר להתאמן אחרי הפציעה בקרסול, אבל הוא לא צפוי לפתוח. כריס סמולינג ולוק שואו פצועים וייעדרו. "'אף פעם אל תחליף הרכב מנצח' זה ביטוי אנגלי", הסביר ואן חאל לגבי ההתלבטויות שלו. "אתה חייב לראות את האיכויות של היריבה שלך ולקבל החלטה עם הצוות, ולכן אי אפשר תמיד שלא להחליף את ההרכב". על השינוי שהגיע בקבוצה שלו שהפסידה רק פעמיים ב-2015 הוסיף ואן חאל: "המפתח הוא השחקנים, ששדרגו את עצמם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
לא מאבד תקווה. פלגריני/GettyImages

בזמן שביונייטד נישאים על כנפי ההצלחות, בסיטי רואים איך הקבוצה הולכת וצונחת. השיא הגיע כשהסיטיזנס הפסידו 2:1 לקריסטל פאלאס ביום שני האחרון, ורשמו הפסד שלישי מארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ההפסד הזה, אגב, היה הפסד החוץ השלישי ברציפות של הקבוצה. "הפסדנו את משחקי החוץ האחרונים שלנו, ובמיוחד סבלנו בשני המשחקים האחרונים משני שערים שספגנו במצבים נייחים, נגד ברנלי ונגד פאלאס", אמר המאמן הצ'יליאני. "אנחנו מקווים שנוכל לעשות את הדברים הטובים שאנחנו עושים מכיוון שאנחנו לא נוראיים ולא משחקים מבולגן. הרבה דברים אנחנו עושים טוב". וינסנט קומפני עדיין סוחב פציעה והוא בספק, בעוד ווילפריד בוני וסטבן יובטיץ' פצועים.

בכל מקרה, סיטי יודעת שהיא יכולה להיכנס לדפי ההיסטוריה כקבוצה היחידה שרושמת חמישה ניצחונות רצופים על יונייטד. כדי לעשות את זה, סיטי תצטרך לקבל את סרחיו אגוארו בשיאו אחרי שהוא הבקיע ארבעה שערים בשלושת המפגשים האחרונים נגד יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully