וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תשלם לוואן פרסי 5 מיליון ליש"ט כדי שיעזוב?

ב"דיילי מייל" טוענים שהשדים האדומים רוצים להיפטר מההולנדי, יאפשרו לו לעזוב לקבוצה אחרת ללא תמורה וישלמו לו חלק מהמשכורת השנתית כפיצוי. אינטר, לאציו ויובנטוס מגלות עניין

one

צפו בשער האחרון של ואן פרסי במדי יונייטד

שחקני מנצ'סטר יונייטד ויין רוני, רובין ואן פרסי, חוגגים. GettyImages
עונה לא טובה מבחינה אישית. ואן פרסי/GettyImages

ב"דיילי מייל" הבריטי נטען שמנצ'סטר יונייטד כל כך נחושה להיפטר מרובין ואן פרסי, עד שהיא תסכים לשחרר אותו בקיץ ללא תמורה וגם תשלם לו פיצוי בסך חמישה מיליון ליש"ט. לחלוץ ההולנדי, 31, יש חוזה באולד טראפורד עד 2016. הוא מרוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע ועל פי הדיווח, השדים האדומים מקווים לחסוך לפחות חלק מהמשכורת שלו בעונה הבאה.

מנצ'סטר יונייטד רכשה את ואן פרסי מארסנל תמורת כ-24 מיליון ליש"ט בקיץ 2012. בעונה הראשונה שלו בקבוצה הוא כבש 26 שערי ליגה ושימש בורג חשוב ומכריע בקמפיין הזכייה באליפות. העונה ההולנדי מתקשה לשחזר את היכולת ו/או המספרים מהעבר (כעת עומד על 10 שערי ליגה), בין היתר בגלל פציעות.

הדיווחים על כך שוואן פרסי יעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר הופיעו מוקדם יותר העונה ואף אחד לא יופתע אם הוא יעזוב בקיץ. אם כך אכן יקרה, הכיוון אמור להיות החוצה מהפרמיירליג, כנראה לאיטליה. יובנטוס, אינטר ולאציו הן שלוש קבוצות שמגלות עניין בהולנדי הבינלאומי, אבל גם מעבר לאחת מקבוצות הפאר בטורקיה נקלח בחשבון.

הערב הדרבי של מנצ'סטר (18:00, ספ' 1)

שבעה ומזדקנת: הבלוג של יוכין על הדעיכה של סיטי

המלחמה החדשה של צ'לסי וסיטי על ילד הפלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully