וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר ניצחה 3:4 את טוטנהאם

משחק רב שערים במילאנו, אטו כבש צמד. מסי כבש פעמיים ב-0:2 של בארסה על קופנהאגן, ליון ניצחה 0:2 את בנפיקה

המנה השנייה של המחזור השלישי בליגת האלופות בהחלט סיפקה את הסחורה מבחינת העניין, אך קצת פחות מבחינת כמות השערים. בכל מקרה, כבר עכשיו אפשר לקבל תמונת מצב די מעניינת לגבי רוב הקבוצות, שסיימו את הסיבוב הראשון בשלב הבתים.

הבשורה הגדולה ממשיכה להיות אינטר, שהייתה שותפה למשחק רב שערים, שהתחלק לשתי מחציות. אלופת אירופה הובילה כבר 0:4 (סמואל אטו המשיך ללהוט עם צמד), אבל טוטנהאם, ששיחקה בעשרה שחקנים במשך 82 דקות, הצליחה לחזור אחרי שגארת' בייל היה אדיר עם שלושער, והוריד את התרנגולים בתוצאה שמשאירה לקבוצה שלו הרבה כבוד, 4:3. טוונטה הייתה קרובה לניצחון מול ורדר ברמן, אבל הסתפקה בנקודה ב-1:1 ביניהן. בבית ב', בו משחקת הפועל תל אביב, שמרה ליון על מאזן מושלם אחרי שניצחה 0:2 את בנפיקה, שמתרחקת משמינית הגמר.

בבית ג' מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח בקושי את בורסאספור, מי שסומנה כקבוצה החלשה ביותר בבית, כשנאני השכיח את החיסרון של ווין רוני כדי לנצח 0:1. ריינג'רס איבדה את המקום הראשון אחרי 1:1 נגד ולנסיה, שנותרת שלישית. בבית ד' ברצלונה השכיחה את התקוות של קופנהאגן לשמור על המקום הראשון, ואחרי 0:2 משני שערים של לאונל מסי, חזרו הקטלאנים לפסגה. רובין קאזאן (90 דקות לביברס נאתכו) סיימה ב-0:0 מאכזב באתונה מול פנאתינייקוס.

בית א'

אינטר - טוטנהאם 3:4

לא ייאמן איזה משחק קיבלנו במילאנו. אינטר הלכה לישון אחרי מחצית אחת, כשהיא משוכנעת שהיא יכולה לשחק בהילוך ראשון ולסמן וי אחרי ניצחון מרשים, אך יתרון ה-0:4 היה קרוב מאוד להתאזן, לאחר שגארת' בייל, קשרה השמאלי של טוטנהאם, החזיר את התרנגולים למשחק עם שלושער למרות שקבוצתו שיחקה בעשרה שחקנים כמעט כל המשחק בעקבות ההרחקה של גומס, השוער שלה. אטו עלה כבר לשישה שערים משלושה משחקים בליגת האלופות העונה (!), וזו בעצם הבשורה הכי חיובית שאינטר יוצאת איתה להמשך המאבקים בליגה. חאבייר זאנטי ודז'אן סטאנקוביץ' השלימו את הרביעייה של אלופת אירופה.

דקה 2 - גול! כבר בהתקפה הראשונה של הנראזורי זה נגמר בשער, כשסמואל אטו השאיר כדור משמאל לחאבייר זאנטי, שבעט מצוין פנימה וקבע 0:1 לאינטר.

דקה 8 - טוטנהאם חוטפת סטירה קשה כשהשוער שלה גומס ביצע עבירה על ג'ונתן ביאביאני ברחבה והורחק באדום.

דקה 11 - גול! סמואל אטו בועט את הפנדל לפינה השמאלית הגבוהה, וקבע 0:2 לאינטר.

דקה 14 - גול! עוד המלך קבוצתי מסתיים עם שער כשדז'אן סטאנקוביץ' שלח בעיטה שטוחה מקצה הרחבה פנימה. 0:3 לאינטר.

דקה 35 - גול! זאנטי הכניס כדור חכם לאטו, שהמשיך עם בעיטה מדויקת פנימה מול קרלו קודוצ'יני האומלל, 0:4 לאינטר.

דקה 52 - גול! התקפה מתפרצת של התרנגולים הסתיימה עם כדור ברשת כשגארת' בייל שעט קדימה מצד שמאל וסיים עם בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה, 1:4 לאינטר.

דקה 89 - גול! בייל עם שער דומה לקודם כשהוא מקבל כדור מצד שמאל ובועט שוב לפינה הרחוקה. 2:4 לאינטר.

דקה 90 - גול! ארון לנון מוצא את בייל שוב באותה עמדה, בייל מנצל את העובדה שהוא לא נשמר כמו שצריך ומצא נתיב לכיוון השער. 3:4 מדהים לאינטר.

טוונטה - ורדר ברמן 1:1

אחרי שבעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית וברמן הדיחה את טוונטה עם 2:4 בסיכום שני המפגשים, השתיים נפגשו במעמד הרבה יותר מכובד, אבל לא הצליחו להגיע להכרעה, מה שמשאיר את שתיהן בשני המקומות האחרונים. ברמן, שהפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים בהולנד, פיגרה רבע שעה לסיום אחרי שער של תיאו יאנסן, אבל מרקו ארנאוטוביץ' השאיר לגרמנים נקודה.

דקה 75 - גול! תיאו יאנסן, קשרה השמאלי של טוונטה, קיבל כדור לתוך הרחבה ובעט, סבסטיאן פרודל, שוער ברמן הדף, יאנסן השתלט על הריבאונד ומקרב הבקיע, 0:1 לטוונטה.

דקה 80 - גול! קלאודיו פיזארו הכניס כדור מצוין למרקו ארנאוטוביץ', שנותר באחד על אחד מול השוער והבקיע מצוין. 1:1.

בית ב'

ליון - בנפיקה 0:2

ה"בית הישראלי", שבו שיחקו עד לא מזמן ארבע קבוצות שהיו במשבר בליגות שלהן, מקבל כיוון ברור כשליון שומרת על מאזן מושלם ומשייטת לעוד ניצחון, בעוד בנפיקה, שהצליחה להשיג ניצחון אחד מול הפועל תל אביב, מתרחקת מהמקום השני ותצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להגיע לשמינית הגמר. הפורטוגולים שיחקו בעשרה שחקנים למעלה ממחצית, אבל גם לפני המחצית הראשונה היא ספגה שער של ג'ימי בריאן, ובהמשך המשחק היא נכנעה פעם נוספת כשליסאנדרו לופז השאיר את הצרפתים במקום הראשון בבית.

דקה 21 - גול! ג'ימי בריאן נגח את שער היתרון לליון אחרי שכדור של מישל באסטוס הוגבה אליו מצד שמאל. 0:1 לליון.

דקה 43 - ניקולאס גאיטן ביצע עבירה ללא כדור וראה את הכרטיס הצהוב השני שלו, בנפיקה נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 51 - גול! הזדמנות כפולה לליון הסתיימה עם כדור בשער כשבריאן הכניס לליסאנדרו לופז, שכבש מקרוב וקבע 0:2 לליון.

בית ג'

מנצ'סטר יונייטד - בורסאספור 0:1

בצל פרשת ווין רוני ורצונו להיפרד מאלכס פרגוסון ומנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים קיוו בסך הכל לנצח ולהשכיח מעט את החמוציות בליגה גם על רקע העובדה שהקבוצה לא מפסיקה לאבד יתרונות מול היריבות מהפרמייר ליג. יונייטד פגשה את אלופת טורקיה ומשחק לא מרשים שלה באולד טראפוד לא מנע ממנה לשמור על המקום הראשון בבית. נאני, שפורח על רקע החיסרון של רוני, כבש את שער הניצחון כבר אחרי שבע דקות, והשאיר את הטורקים על אפס נקודות לאחר שלושה משחקים.

דקה 7 - גול! נאני עשה תנועה מצוינת לכיוון השער והניף את רגל שמאל מ-20 מטר לפינה השמאלית כדי לקבוע 0:1 ליונייטד.

גלאזגו ריינג'רס - ולנסיה 1:1

שתי הקבוצות יודעות שעיקר המאבק יהיה ביניהן עד הסיום, אבל הן לא יצאו עם הכרעה מהאייברוקס, כשמי שבעיקר יזכור את המשחק הזה הוא מוריס אדו, שהעלה את קבוצתו הסקוטית ליתרון, אבל בהמשך המשחק הספיק לכבוש שער עצמי הזוי, ששלח את השתיים עם נקודה הביתה. ולנסיה, שאיבדה בשבת את המקום הראשון בליגה הספרדית, תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי לבעוט את ריינג'רס מהמקום השני.

דקה 34 - גול! כדור קרן מגיע למוריס אדו, שחקנה של ריינג'רס, שנותר לא מכוסה ונגח מצוין פנימה, 0:1 לריינג'רס.

דקה 46 - גול! כדור חופשי שהוגבה מצד ימין לכיוון הרחבה של ריינג'רס הגיע לראש של אדו, שמשום מה נגח היישר אל השער שלו. 1:1.

בית ד'

ברצלונה - קופנהאגן 0:2

קופנהאגן הופיעה למשחק עם מאזן מושלם, אבל אחרי הביקור בקאמפ נואו זה הסתיים עם עוד ניצחון של ברצלונה, ששבה לפסגת הבית, כשמי שדאג לשלוש הנקודות הוא לאונל מסי, שסיים עם צמד שערים במשחק לא מרשים של הקטלאנים. ברצלונה יכולה להיות מרוצה מהניצחון על אלופת דנמרק, שנחשבה להפתעה הנעימה עד עכשיו, ועדיין בעלת סיכויים לא רעים להמשיך לשמינית הגמר. פפ גווארדיולה הסתדר ללא צ'אבי שזכה למנוחה, כשגם גבי מיליטו נעדר, ו-וויקטור ואלדז החולה נתן לחוסה מנואל פינטו הזדמנות בין הקורות.

דקה 19 - גול! לאונל מסי קיבל כדור טוב מאנדרס אינסייטה ושלח פצצה מ-17 מטר שנעצרה ברשת הגבוהה. 0:1 לברצלונה.

דקה 90 - גול! אריק אבידל ניסה לבעוט מצד שמאל, הכדור לא התלבש והגיע אל מסי, והארגנטינאי הבקיע מקרוב וקבע 0:2 לברצלונה.

פנאתינייקוס - רובין קאזאן 0:0

האלופה היוונית סוף סוף השיגה נקודות ראשונות במפעל, מה שאולי פותח מבחינתה את התקוות לסיים במקום השלישי. רובין קאזאן, שהצליחה לנצח בשבת את רוסטוב 1:2 במשחק שבו כבש ביברס נאתכו, לא אמורה להסתפק בתוצאת התיקו, למרות שמדובר במשחק חוץ והיא תנסה לתקן בגומלין שיזמן לה את אותה יריבה במחזור הבא. נאתכו עצמו שיחק 90 דקות, אבל גם הוא לא הצליח לשנות משהו אצל קבוצתו, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully