וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "כיף לנצח כחלוץ ולא כמגן"

חלוץ אינטר חגג את השלושער ולא שכח לעקוץ את מוריניו. גווארדיולה על ה-1:1 מול קאזאן ההגנתית: "קשה לתקוף נגדם"

בפעם השלישית ברציפות בשנה האחרונה הצליחה אלופת רוסיה, רובין קאזאן, לסחוט נקודות מאלופת ספרד, ברצלונה, כשסיימה איתה את המשחק המוקדם במחזור השני של ליגת האלופות בתיקו 1:1. בארסה אמנם שלטה במשחק ללא עוררין, אבל דווקא הרוסים היו אלה שעלו ליתרון מפנדל של כריסטיאן נובואה (30). דויד וייה איזן חצי שעה אחר כך, גם בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. לאונל מסי נכנס כמחליף בדקה ה-61.

פפ גווארדיולה יודע שלקבוצתו לא היה קל. ראשית, עד הדקה ה-61 היא חסרה את מסי, וכאשר הארגנטינאי נכנס היא ראתה עד כמה הוא חסר לה כששינה את צורת המשחק שלה. שנית, היא נאלצה להתמודד נגד הגנה מבוצרת של קאזאן. "עשינו הכל כדי לנצח את המשחק, אבל נגד יריבה כמו זו לא קל לתקוף כשהיא מתגוננת עם תשעה או עשרה שחקנים", אמר המאמן הקטלאני, "אבל בכל זאת יצרנו לעצמנו מספיק מצבים כדי להבקיע. המשחקים בצ'מפיונס ליג קשים והם יידרשו מאיתנו הרבה כדי לעלות לשלב הבא".

גווארדיולה החמיא בסיום למסי: "הוא עשה מאמץ גדול לחזור למגרשים מה שיותר מהר. למרות שהחלים מהפציעה שלו הוא עדיין מרגיש אי נוחות קלה".

דויד וייה, שהבקיע את השוויון של האלופה הספרדית מהנקודה הלבנה, הוסיף: "היה לנו מאוד קשה כי קאזאן הגנה טוב מאוד ושלחה הרבה שחקנים אחורה. עם זאת, בסופו של דבר השגנו את הפנדל והצלחנו להשיג נקודה וזה מאוד חשוב".

הקשר הישראלי של רובין קאזאן ביברס נאתכו, שנכלל בסגל קאזאן, נכנס בדקה ה-88. נאתכו אמר לערוץ הספורט: "ברור שאני רוצה לשחק יותר, אבל אני מאמין שגם זה יגיע בעתיד. הצלחתי לתפוס מקום בהרכב, אבל הפציעה קצת החזירה אותי אחורה, אבל עכשיו חזרתי לרוטציה". נאתכו נדרש לשאלה המתחייבת עם מי הוא החליף חולצה, וחשף: "ג'רארד פיקה". לגבי משחקה של קבוצתו לשעבר, הפועל תל אביב באלופות נגד ליון, אמר: "לשחק נגד ברצלונה זה מאוד מרגש, אפילו קצת יותר מהמשחק של הפועל תל אביב, דווקא הפעם לא יצא לי לדבר עם אלי גוטמן לפני המשחק של הפועל נגד ליון, אני אדבר איתו אחריו".

"היינו צריכים נקודה אחת לפחות כדי לשמור על הסיכויים שלנו לעלות מהבית לאחר שהפסדנו לקופנהאגן", אמר מאמן רובין קאזאן קורבן בארדייב, ואולי הסביר בכך את הרצון הגדול להוציא נקודות בכל מחיר, "כך שאני חייב להודות שאנו מרוצים מהתיקו".

אטו עוקץ את מוריניו

אין ספק שהקבוצה המרשימה ביותר הערב היתה האלופה המכהנת, אינטר, שדרסה את ורדר ברמן 0:4 תוך הצגת יכולת נפלאה. החדשות הטובות מבחינת הנראזורי היתה כניסתו לעניינים של סמואל אטו, שהפציץ שלושער נהדר ונראה פשוט מעולה. "אני שמח לנצח כחלוץ, אחרי שניצחתי כמגן בשנה שעברה", אמר החלוץ הקמרוני הבינלאומי, שלא שכח לעקוץ את תפקודו כקיצוני אצל ז'וזה מוריניו בעונה שעברה.

"זהו ניצחון עבור כל הקבוצה שלנו. שיחקנו טוב מאוד, למרות שהיו לנו כמה שחקנים חסרים". ביום ראשון יחכה לאינטר משחק ענק נגד יובנטוס במסגרת הליגה האיטלקית, והחלוץ הלוהט נשמע מוכן לגמרי. "זהו משחק חשוב מול קבוצה עם סגל מצוין, כך שנעשה הכל כדי לנצח".

מאמן הנראזורי, רפא בניטז, דווקא נשמע מעט מאופק: "אני לא חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אנחנו עוד יכולים לשחק טוב יותר. תמיד עדיף לנצח כשמשחקים טובים, אבל אנחנו מקווים להצליח גם כשנשחק קצת פחות טוב". בהתייחסו לכוכב המשחק, סמואל אטו, אמר המאמן הספרדי: "הדבר החשוב ביותר אצלו זה המנטליות".

בברמן התקשו לקבל את הרביעייה המפתיעה. מרקו ארנאוטוביץ', שעזב את אלופת אירופה הקיץ כדי לקבל יותר דקות משחק, הסביר: "אינטר היא קבוצה נהדרת, וזה תמיד קשה לשחק נגדם. עכשיו אני זוכה לשחק, כי באינטר היו שחקנים שקיבלו הזדמנות לפני. אולי בעתיד אני אחזור לכאן".

פרגוסון: "צריך לתת לנו קרדיט על הצורה ששמרנו"

למנצ'סטר יונייטד זה הלך מאוד, מאוד קשה הערב. השדים של אלכס פרגוסון נתקלו ביכולת הגנתית טובה של ולנסיה, במשחק נטול הזדמנויות במסטאיה. לבסוף, אחרי 85 דקות ניצל חאבייר הרננדז המצוין כדור רוחב של קיקו מאקדה המחליף על מנת לקבוע 0:1, ולהעניק לקבוצתו ניצחון בכורה העונה במפעל, וניצחון שני בלבד על אדמת ספרד מתוך 19 משחקים.

"צריך לתת לנו קרדיט על הצורה בה שמרנו", אמר אלכס פרגוסון בסיום. "ולנסיה לא סתם נמצאת בפסגת הליגה הספרדית, וניצחון כאן זה בהחלט תוצאה טובה עבורנו". המנג'ר הוותיק החמיא לאחר מכן לבלם שלו ריו פרדיננד, ששב למגרשים אחרי מספר שבועות של פציעה. "הנסיון שלו עזר לנו, בלי ספק. זה היה המשחק הרציני הראשון שלו מזה זמן רב, ואנחנו מרוצים מזה".

פרדיננד עצמו נשמע מרוצה גם כן על חזרתו לכר הדשא: "זה היה טוב. אני פשוט שמח לחזור ולשחק, זה מה שאני יודע לעשות הכי טוב. הרגשתי פנטסטי, להשיג ניצחון בספרד, זה בהחלט יעניק לנו ביטחון". הבלם הוותיק החמיא להרננדז, שניצח עבורו ועבור חבריו את המשחק, כשאמר: "יש לו גישה מצוינת, הוא רוצה ללמוד, רוצה לעזור לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מגאת' נושם לרווחה

בבית ב' של הפועל תל אביב השיגה שאלקה ניצחון חשוב מאוד, כאשר גברה על בנפיקה 0:2 משערים של ג'פרסון פרפאן וקלאס יאן הונטלאר. "אני מאוד מרוצה כי זה היה משחק מאוד קשה. בנפיקה קבוצה מצוינת, כמו שראינו במחצית הראשונה", אמר בסיום מאמן הגרמנים, פליקס מגאת'. "בעיקר אני מרוצה מהצורה בה נכנסו למשחק ולקחנו מהם אותו", הוסיף המאמן הגרמני".

ייתכן וזה המשחק ששאלקה תהיה צריכה כדי לצאת סוף סוף לדרך חדשה, אחרי שפתחה את העונה בצורה מזעזעת בגרמניה. הונטאלר, שנמצא בכושר טוב, החמיא לחברו, ראול, שגרם לשער השני: "הוא עשה מהלך טוב, אך באופן כללי הקבוצה שלנו שיחקה טוב הערב. במחצית הראשונה היינו קצת לחוצים, אבל בחצי השני פשוט שיחקנו כדורגל והיינו טובים יותר".

הפנדלים של טוטנהאם

מי שבהחלט יכולה להיות מרוצה מהמחזור השני של ליגת האלופות היא טוטנהאם, שחגגה את משחקה הראשון במפעל בוויט הארט ליין עם 1:4 מדהים על טוונטה, אחרי שהמחצית הראשונה עוד הסתיימה ללא שערים. רפאל ואן דר וארט אמנם החמיץ פנדל ואף הורחק, אבל הספיק לכבוש, כשגם רומן פאבליוצ'נקו (צמד) וגארת' בייל הבקיעו.

"כמובן שהשופטים היו שם בעמדה טובה יותר כדי להכריע אם לשרוק או לא, ואני חושב שהם עשו עבודה טובה כך שזה עזר לנו", התלהב בייל אחרי שלושת הפנדלים שבהם זכתה קבוצתו. "הם נפסקו פנדלים, הם היו צריכים להינתן. השופט עשה את ההחלטות הנכונות". בייל התייחס לעובדה שכבש ברגע המתאים ביותר אחרי שטוונטה חזרה ל-2:1 וההרחקה של ואן דר וארט: "הראינו אופי מצוין, התחברנו ולקחנו את המשחק".

רפאל ואן דר וארט הוסיף: "אחרי ההרחקה דאגתי שלא ננצח, אבל החבר'ה עשו עבודה פנטסטית. זה היה משחק קצת מוזר, גם עבורי. הבקעתי, החמצתי פנדל והורחקתי". הקשר ההולנדי המצוין נשמע נלהב לקראת המפגש עם אינטר במחזור הבא, למרות שיצפה בו מהיציע: "החברים שלי ינצחו בשבילי".

עדכון ראשון: 19:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully