וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "המועדון לא הבטיח לי שהוא יתחזק"

ווין רוני הסביר מדוע לא יחדש את חוזהו ביונייטד: "המטרה היא לזכות בתארים, וההנהלה לא הבטיחה לי לצרף שחקנים טובים"

ווין רוני התייחס היום (רביעי) לראשונה לרצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, וסיפר על הסיבות שבגינן הוא לא מעוניין לחדש את חוזהו במועדון. כזכור, אתמול המנג'ר אלכס פרגוסון סיפר בגילוי לב על האכזבה שלו מרוני, וציין כי המועדון עשה כל שביכולתו על מנת להשאיר אותו.

היום רוני טוען כי חוסר ההשקעה של המועדון בסגל השחקנים גרם לו לרצות לעזוב. "נפגשתי עם המנכ"ל דייויד גיל בשבוע שעבר, והוא לא נתן לי את ההבטחות שקיוויתי לשמוע בנוגע לחיזוק העתידי של הסגל", אמר רוני, "אמרתי לו שאני לא רוצה לחתום על חוזה חדש". חוזהו הנוכחי של רוני יסתיים עוד שנה וחצי.

כמו כן, רוני הודה כי גם הוא היה מופתע מהתגובה הנסערת של פרגוסון. "מאוד התעניינתי לשמוע מה יהיה לסר אלכס להגיד, והופתעתי מחלק מהדברים", אמר רוני, "זה נכון לחלוטין מה שהוא אמר, על כך שהסוכן שלי ואני נפגשנו מספר פעמים לגבי החוזה שלי. במהלך הפגישות האלה ביקשתי הבטחות לגבי היכולות של המועדון לצרף את השחקנים הטובים בעולם.

"מעולם לא היה לי מאום מלבד רגשות כבוד כלפי המועדון הזה", המשיך רוני, "איך לא, בהתחשב בהיסטוריה המדהימה של המועדון ובמיוחד בשש השנים האחרונות, בהן הייתה לי הזכות לשחק בו? מבחינתי, כל הסיפור זה זכייה בתארים, כמו שהמועדון עשה לכל אורך שנותיו של אלכס פרגוסון. בגלל זה אני חושב שהשאלות ששאלתי היו מוצדקות".

רוני סיפר כי תמיד הוא ירגיש חייב לפרגוסון. "למרות הקשיים, תמיד יהיה לי חוב ענק כלפי אלכס פרגוסון", אמר החלוץ, שבימים האחרונים איבד מהפופולריות שלו ביציעי אולד טראפורד, "הוא מאמן גדול ומנטור שעזר לי ותמך בי מהיום הראשון שהגעתי לכאן מאברטון בגיל 18. עבור מנצ'סטר יונייטד, הייתי רוצה שהוא ימשיך בקבוצה לנצח, מכיוון שהוא גאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully