וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לא עשינו דבר מלבד לעזור לרוני"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התבטא לראשונה בסוגיית החלוץ שביקש לעזוב: "אנחנו לא מבינים אותו, אבל נשאיר לו את הדלת פתוחה"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: דורון שטיין

באנגליה המתינו היום (שלישי) בציפייה דרוכה למסיבת העיתונאים של מנצ'סטר יונייטד לקראת המשחק מחר נגד בורסאספור, כשהסיבה היא כמובן לא זהות היריבה הטורקית, אלא ההזדמנות לברר עם אלכס פרגוסון את סוגיית ווין רוני, שאישר לראשונה שהחלוץ ביקש לעזוב.

"אנחנו מופתעים כמו כולם", אמר פרגי, "אנחנו לא מבינים למה הוא רוצה לעזוב. אני מרגיש שאנחנו צריכים להשאיר לו את הדלת פתוחה, במיוחד לאור העובדה שהוא שחקן כל כך טוב. לא עשינו דבר מלבד לעזור לו מאז שהוא הגיע". פרגוסון הוסיף וסיפר שרוני לא יכלל גם מחר בסגל, בגלל פציעה בקרסול.

כזכור, בימים האחרונים הופיעו דיווחים עקשניים על כך שהחלוץ בן ה-24 נחוש בדעתו לעזוב את יונייטד כבר בינואר לאחר שהיחסים שלו עם המנג'ר עלו על שרטון וזאת בעקבות התערבותו של פרגי בחייו הפרטיים ואי ההכללה שלו בסגל למשחקים נגד ולנסיה וסנדרלנד. פרגוסון טען אז, כמו היום, שרוני לא משחק בגלל פציעה, אבל לחלוץ לא הייתה בעיה לרשום 90 דקות במדי נבחרת אנגליה נגד מונטנגרו בתווך.

דובר מטעמו של המועדון הכחיש את הידיעות הללו בצורה נמרצת כבר ביום ראשון, אבל דבריו לא מנעו המשך עיסוק בלתי פוסק של כלי התקשורת באנגליה בנושא, כשהבוקר כבר ציין "דיילי מייל" שרוני סיפר לחבריו שיסכים לעבור למנצ'סטר סיטי.

גם ב"גרדיאן" התייחסו לאפשרות שרוני יישאר בעיר, אבל יחצה את הכביש, והגדירו את האפשרות הזו כ"מעבר הכי מדהים ומלא שנאה בכדורגל המודרני". ב"גרדיאן" הוסיפו שסיטי תעשה הכל על מנת לנצל את היחסים המעורערים בין פרגוסון לשחקן שלו כדי להנחית אותו באיסטלנדס.

בתוך כך מקור בכיר בסיטי אמר: "לא דיברנו על האפשרות לרכוש את ווין רוני כי כלל לא חשבנו שזה יהיה אפשרי, בדיוק כמו שלא העלנו את האפשרות לרכוש את לאו מסי מברצלונה. עכשיו, כשאנחנו יודעים שהוא רוצה לעזוב את יונייטד, נעקוב מקרוב".

(עדכון ראשון: 11:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully