וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון תמיד היה טירוף לספורט, אבל למרות מסורת הרוח האולימפית, עד סוף שנות ה-80 של רף ההישגים בספורט המודרני נשאר נמוך למדי, משהו כמו זה של ישראל. אירוח אליפות אירופה בכדורסל ב-1987, אירוח אליפות העולם באתלטיקה חמש שנים אחרי זה, וכמובן האולימפיאדה בעוד פחות מחודש, מלמדים משהו על השינוי שחל בהתייחסות לספורט ביוון והתייחסות ליוון בספורט העולמי בה, ומסמלים התקדמות והתפתחות מקצועית החל מאתלטיקה ועד לכדורגל. עבר לא מפואר במיוחד, הווה מפתיע ועתיד ורוד, מוכיחים שאם רוצים לא צריך לחפש תירוצים, ומעוררים צביטה לא קטנה בלב לגבי מצב האחות הצנועה למשפחת הכחול-לבן בארץ הקודש.

ביוון תמיד היה טירוף לספורט, אבל למרות מסורת הרוח האולימפית, עד סוף שנות ה-80 של רף ההישגים בספורט המודרני נשאר נמוך למדי, משהו כמו זה של ישראל.

אירוח אליפות אירופה בכדורסל ב-1987, אירוח אליפות העולם באתלטיקה חמש שנים אחרי זה, וכמובן האולימפיאדה בעוד פחות מחודש, מלמדים משהו על השינוי שחל בהתייחסות לספורט ביוון והתייחסות ליוון בספורט העולמי בה, ומסמלים התקדמות והתפתחות מקצועית החל מאתלטיקה ועד לכדורגל.

עבר לא מפואר במיוחד, הווה מפתיע ועתיד ורוד, מוכיחים שאם רוצים לא צריך לחפש תירוצים, ומעוררים צביטה לא קטנה בלב לגבי מצב האחות הצנועה למשפחת הכחול-לבן בארץ הקודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully