וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מנצ'סטר יונייטד תצליח, מקווה שלפני שאחזור לאנגליה"

השדים האדומים יתארחו אצל פנרבחצ'ה בתקווה לרשום ניצחון ראשון העונה בליגה האירופית, אך יצטרכו להסתדר ללא פרננדש (22:00, ספ'2). "המיוחד" התייחס למעמדו של טן האח

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

המחזור השלישי בליגה האירופית יימשך מחר (חמישי) ובמוקד המפגש המרתק באיסטנבול בין פנרבחצ'ה של ז'וזה מוריניו לאחת האקסיות שלו, מנצ'סטר יונייטד שתקווה לרשום ניצחון שני ברציפות בכל המסגרות וראשון שלה העונה בליגה האירופית. במקביל, טוטנהאם תארח את אלקמאר ועוד קודם לכן מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש ינסו להפתיע את ניס.

ז'וזה מוריניו, מאמן פנרבחצ'ה. רויטרס
"אחזור לפרמיירליג". ז'וזה מוריניו/רויטרס

פנרבחצ'ה - מנצ'סטר יונייטד (22:00, ספורט2)

מנצ'סטר יונייטד זכתה פעם אחת בליגה האירופית וזה קרה בעונת 2016/17, אז אימן אותה ז'וזה מוריניו. הוא פוטר בדצמבר 2018 ומאז הספיק לפגוש אותה ארבע פעמים כמנג'ר טוטנהאם, הפסיד פעמיים, רשם תיקו אחד וגם הביס 1:6 בלתי נשכח באולד טראפורד. המפגש הבא ביניהם יתקיים בביתה של פנרבחצ'ה שתנסה לרשום ניצחון יוקרתי על חשבון החבורה של אריק טן האח, שטרם ניצחה העונה באירופה. בעוד פנרבחצ'ה גברה 1:2 על אוניון סן ז'ילואז וסיימה ב-1:1 בחוץ נגד טוונטה, מנצ'סטר יונייטד מעדה מול טוונטה במשחק בית (1:1) ובמחזור הקודם שמטה יתרון כפול בפורטו כדי להשוות בתוספת הזמן ל-3:3.

לקראת המפגש אמר מוריניו: "אני מאחל את כל ההצלחה למנצ'סטר יונייטד, מקום שמאוד נהניתי בו, זכינו בליגה האירופית וסיימנו במקום השני בליגה - אם יענישו את מנצ'סטר סיטי אולי אפילו נוכתר לאלופים. אני אוהב את המועדון ואת האוהדים ואני אף פעם לא שמח כשהקבוצה לא מצליחה וחשוב שהמועדון מראה אמון במאמן, כי זה שומר על יציבות. מנצ'סטר יונייטד לא צריכה לפחד מאיתנו, אבל היא צריכה לדעת שקל זה לא הולך להיות לה ואני חושב שהיא תגיע למפגש מולנו בשיא הכוח, זה מה אני הייתי עושה אם הייתי המאמן שלה. למנצ'סטר יונייטד קבוצה יותר טובה מהתוצאות שהיא השיגה עד כה, צפינו בה המון ובמוקדם או במאוחר היא תצליח. בתקווה שזה יקרה בהקדם ולפני שאני חוזר לפרמיירליג".

מנצ'סטר יונייטד תגיע לטורקיה בסגל קצר, עדיין ללא הפצועים הארי מגווייר, קובי מאינו, מייסון מאונט, לוק שואו ולני יורו שחזר השבוע לאימונים, אך עוד לא כשיר, ובעיקר בלי ברונו פרננדש המורחק, כך שבמרכז השדה עשויים לשחק יחד כריסטיאן אריקסן ומנואל אוגרטה. בפנרבחצ'ה עשוי לפתוח פרד, שגם עבורו יהיה זה מפגש עם האקסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקני מנצ'סטר יונייטד, רסמוס הוילונד, ברונו פרננדש. רויטרס
ברונו פרננדש יחסר מאוד למנצ'סטר יונייטד באיסטנבול/רויטרס

טוטנהאם - אלקמאר (22:00, ספורט3)

יונג מין סון התאושש מהפציעה וכיכב ב-1:4 על ווסטהאם בשבת, אבל הוא לא נטל חלק באימון המסכם וככל הנראה שיזכה למנוחה מול ההולנדים. אלקמאר החלה את העונה בליגה האירופית עם ניצחון על אלפסבורג והייתה במומנטום מצוין גם בזירה המקומית, אבל מאז נחלה ארבעה הפסדים רצופים, בין היתר לאתלטיק בילבאו לפ.ס.וו איינדהובן בשבת. טוטנהאם עד כה בליגה האירופית פגשה את קרבאח ופרנצווארוש ולקחה את מלוא הנקודות, להוציא את סון צפויה לעלות בהרכב חזק ולכל הפחות לשלב במהלך המשחק את רישרליסון שחזר מפציעה של כחודשיים.

שחקן פרנצווארוש מוחמד אבו פאני מול טוטנהאם. GettyImages
זכה למנוחה ואמור לפתוח. אבו פאני/GettyImages

פרנצווארוש - ניס (19:45)

מוחמד אבו פאני נמצא בכושר טוב ובסוף השבוע רק עלה מהספסל ל-45 דקות בניצחונה של פרנצווארוש במסגרת הליגה המקומית, כך שהוא קיבל את המנוחה שלו ואמור לעלות בהרכב מול המדורגת שמינית בליגה הצרפתית. אלופת הונגריה תגיע אחרי שני הפסדים בליגה האירופית לאנדרלכט ולטוטנהאם, בעוד הצרפתים ללא ניצחון כבר חמישה משחקים רצופים - בליגה האירופית סיימו בתיקו ביתי עם ריאל סוסיאדד ולאחר מכן הפסידו בחוץ נגד לאציו, בליגה עשו תוצאות תיקו עם לאנס, פריז סן ז'רמן ונאנט.

שחקני מיטיולן חוגגים. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
אחרי שגברה על מכבי ת"א, מיטיולן תנסה להתאושש מההפסדים בליגה/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

מיטיולן - אוניון סן ז'ילואז (19:45)

אלופת דנמרק הרשימה ב-1:1 עם הופניים במחזור הראשון ולאחר מכן גברה בבלגרד על מכבי תל אביב, במשחק שבו אלופת ישראל הייתה טובה יותר, אבל הרבתה להחמיץ והדנים ניצלו זאת עד תום. דווקא בליגה המקומית הם אחרי שני הפסדים רצופים, לברונדבי ולסונדריסקה, והם יקוו לשוב למסלול הניצחונות מול הבלגים שניצחו פעמיים בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, באירופה הפסידו בחוץ לפנרבחצ'ה ולאחר מכן סיימו בתיקו מאופס בבית מול בודו גלימט. ענאן חלאילי לא צפוי לעלות ב-11 של האורחים.

משחקים נוספים:

רומא - דינמו קייב (19:45)
איינטרכט פרנקפורט - ריגה (19:45)
פאוק סלוניקי - ויקטוריה פלזן (19:45)
קרבאח - אייאקס (19:45, ספורט1)

ריינג'רס - סטיאווה בוקרשט (22:00)
פורטו - הופנהיים (22:00)
ליון - בשיקטאש (22:00)
מאלמו - אולימפיאקוס (22:00)
טוונטה - לאציו (22:00)
אתלטיק בילבאו - סלביה פראג (22:00)
אנדרלכט - לודוגורץ (22:00)

משחקי הליגה האירופית ביום רביעי:

בראגה - בודו גלימט (17:30, ספורט2)
גלאטסראיי - אלפסבורג (17:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully