וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א פתחה בהליך משמעתי נגד שחקן מיטיולן שקרא Free Palestine

ארגון הכדורגל האירופי החל בחקירה נגד אראל שימשיר הטורקי-דני, שהתגרה בשחקני מכבי תל אביב וניסה לעורר פרובוקציות במשחק לפני כשלושה שבועות

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

אופ"א הודיעה כי החלה בהליך משמעתי נגד אראל שימשיר, כדורגלן מיטיולן שהתגרה בשחקני מכבי תל אביב וקרא לעברם Free Palestine ו"מקווה שתמותו" לפני כשלושה שבועות, לאחר שקבוצתו ניצחה 0:2 בבלגרד את אלופת ישראל במחזור השני של הליגה האירופית. שחקני מכבי תל אביב ציינו אז שהטורקי-דני התגרה בהם עוד במהלך המשחק - ואחרי שריקת הסיום החלו דחיפות הדדיות.

בדנמרק משוכנעים שיספוג עונש לא פשוט. העיתונאי המוערך מיכאל דירבי אמר לפני כשבוע וחצי: "אם באופ"א אומרים שהדברים של שימשיר לא מקובלים, ברור לכולנו שיהיה עונש. ואני בטוח שהעונש יהיה חמור".

שימשיר בן ה-22 נולד בדנמרק להורים שהיגרו מטורקיה והוא משחק עם המספר 58 - הקידומת של אזור סיבאס שבה נולדו הוריו. הוא ייצג את נבחרות הנערים והנוער של דנמרק, אבל ב-2022 עבר לייצג את הנבחרת הצעירה של טורקיה.

אגב, בדקה ה-55 באותו משחק, שימשיר ספג מרפק לא מכוון מסתיו למקין בתוך הרחבה. השופט סימן להמשיך, נקרא לעמדת ה-VAR אחרי שהצוות המליץ לו להצביע על הנקודה הלבנה, אבל החליט לא לשרוק לפנדל.

שחקן מכבי תל אביב סתיו למקין, לפני שחקן מיטיולן, אראל שימשיר. רויטרס
שימשיר מול למקין/רויטרס

מכבי תל אביב הפסידה במשחק 2:0 ונותרה ללא נקודות אחרי שני מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully