וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותר לפריז סן ז'רמן: קיליאן אמבפה דחה את הצעת הגישור

הניסיון לפשר בין הצדדים בוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית, לא צלח. החלוץ שעבר לריאל מדריד מתעקש לקבל 55 מיליון יורו

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

קיליאן אמבפה לא מוכן לוותר לפריז סן ז'רמן. הבוקר (רביעי) נערך דיון בוועדה המשפטית של ליגת הכדורגל הצרפתית בניסיון למצוא פתרון לסכסוך הכספי בין קפטן נבחרת צרפת לקבוצתו הקודמת. בוועדה הציעו גישור לשני הצדדים, כדי שיגיעו להסכמה ולא יהיו השלכות משפטיות, אבל לפי הדיווח ב-AFP אמבפה, שיוצג על ידי עורכי דינו ולא נכח בפגישה, "דחה את הצעת הפשרה על הסף".

כזכור, חלוצה של ריאל מדריד תובע מהפריזאים לא פחות מ-55 מיליון יורו, כולל בונוסים שמנים. לטענתו, פ.ס.ז' הלינה את שכרו בשלושת החודשים האחרונים לפני עזיבתו (אחרי שהתברר שיעבור לריאל בתום העונה), וכמו כן לא עמדה בהבטחה לשלם לו "פרמיית נאמנות" בסך 30 מיליון יורו ברוטו, על כך שנשאר בקבוצה בקיץ הקודם.

פרט לתביעה במוסד הבוררות של אופ"א, אמבפה פנה גם להתאחדות הצרפתית במטרה שתטיל סנקציות על המועדון אם לא יסדיר את חובותיו. לאופ"א יש את הסמכות להרחיק את פ.ס.ז' מהשתתפות במפעלים האירופים, אך ההערכה היא שבמצב הנוכחי הצדדים עשויים להגיע לבתי משפט אזרחיים ואפילו עד להליך פליל.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. GettyImages
לא הפרידה הכי יפה. קיליאן אמבפה/GettyImages
sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

כזכור, אמבפה כבר היה על סף מעבר לריאל מדריד בקיץ 2022, אלא שאז הופעלו עליו לחצים אדירים, כולל מנשיא צרפת עמנואל מקרון, והוא בסופו של דבר חתם על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן. בקבוצה קיוו שלכל הפחות יסיים את חוזהו שעל פי ההודעה בזמנו היה עד 2025, אלא שאמבפה ניצל אופציה שהייתה בסיכום ביניהם על סיום ההתקשרות שנה קודם לכן והודיע על עזיבת הליגה הצרפתית, שבה הוא שלט ביד רמה.

החלוץ החל את הקריירה שלו בסערה כשהוליך את מונאקו לאליפות מדהימה בעונת 2016/17 כשהוא רק בן 18. בסיום אותה עונה הוא נרכש על ידי פריז סן ז'רמן, אותה הוא הולך כמובן לאליפות. את השנה הזו הוא סיים כשותף בכיר לזכייה של צרפת במונדיאל ב-2018, בו אף כבש במשחק הגמר נגד קרואטיה. אמבפה נבחר בפעם החמישית ברציפות לשחקן השנה בצרפת והוכתר למלך שערי הליגה בפעם השישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully