וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה? הכוכב של פריז סן ז'רמן זה כבר לא שחקן, אלא כל הקבוצה"

נאסר אל חלאיפי, נשיא המועדון הצרפתי, עקץ את הסופרסטאר שעזב לריאל מדריד, התגאה בשינוי ("מבוסס על נוער וכישרונות") והתלונן ("כמו תמיד, ההגרלה הקשה")

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

הרוחות בפריז סן ז'רמן נרגעו אחרי הקיץ הסוער שעבר על האלופה הצרפתית. הקבוצה מעיר האורות אמנם החתימה שחקנים כמו ז'ואאו נבש, וויליאן פאצ'ו ודזירה דואה, אבל איבדה את קיליאן אמבפה שהצטרף בחינם לריאל מדריד, שש שנים אחרי שהצטרף לפריז תמורת סכום עתק של 180 מיליון יורו.

עזיבתו של הסופרסטאר הצרפתי הגיעה עם לא מעט דם רע מול נשיא המועדון, נאסר אל חלאיפי, שמאז שרכש את הקבוצה פינטז על זכייה בליגת האלופות יחד עם קפטן נבחרת צרפת. המעבר של אמבפה התרחש אחרי עזיבות עוקבות של ליאונל מסי וניימאר, כשהשלישייה החלומית התפרקה מהר למדי, אבל אל חלאיפי בראיון בצרפת המשיך לשדר עסקים כרגיל, סיפק עקיצה לאמבפה והתייחס להגרלה הקשה בליגת האלופות.

"הכוכב של פריז סן ז'רמן היום הוא כבר לא שחקן אינדיבידואלי, אלא הקבוצה כולה", אמר אל חאליפי בעקיצה לכוכב לשעבר של הקבוצה. "הכוכב שלנו זורח באור והדברים מתחילים להסתדר. לואיס אנריקה והמנהל הספורטיבי לואיס קמפוס עשו עבודה נהדרת בקיץ. הם מספרים לי שיש רוח חיובית להפליא באימונים כפי שמעולם לא היתה. אני גאה מאוד בשינוי שלנו, המבוסס על נוער וכישרונות".

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. GettyImages
עוקץ ואופטימי. אל חלאיפי/GettyImages

פריז סן ז'רמן תפגוש במתכונת החדשה של ליגת האלופות יריבות קשות במיוחד דוגמת ארסנל, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד, כשלכך גם מצא הנשיא את המילים עם ביקורת סמויה: "כמו תמיד, יש לנו את ההגרלה הקשה, אבל אנחנו אוהבים משחקים גדולים. זה יהיה מחזה מרהיב עבור האוהדים שלנו לצפות במשחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully