וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אמבפה ביקר את דשאן. המעבר לליברפול כמעט יצא לפועל

בצרפת טוענים שהכוכב הגדול גרס שההכנה הטקטית לא מספיק טובה. בתקשורת נחשף: היה על סף הצטרפות לאדומים בקיץ 2022 משום שחש נבגד על ידי פ.ס.ז'

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

אחרי ההופעה הרעה בהפסד הביתי 3:1 לאיטליה ביום שישי, דידייה דשאן ביצע שמונה שינויים בהרכב, הוריד לספסל אפילו את הקפטן קיליאן אמבפה וקיבל צרפת אחרת לגמרי בניצחון 0:2 על בלגיה בליון. רנדל קולו מואני (29) ועוסמאן דמבלה (57) הבקיעו עבור הטריקולור, אבל על הניצחון העיבו שריקות בוז שספגו אמבפה ודידייה דשאן, לראשונה ב-12 שנותיו כמאמן הלאומי ואחרי שבפארק דה פראנס בשישי היו קריאות ספורות של "זיזו, זיזו" כדי להזכיר את זינדין זידאן, המועמד הנצחי להחליפו.

אז למה אמבפה ודשאן ספגו קריאות בוז? ב-RMC טוענים שאוהדי נבחרת צרפת מאסו ביכולת של הנבחרת שלהם, שהעפילה אומנם לחצי גמר היורו אבל הציגה יכולת חלשה ומיעטו מאוד להבקיע שערים.

הכוכב החדש של ריאל מדריד עשה כותרות עם התגובות שלו לפני המשחק, בהן אמר כי תגובת האוהדים היא הדבר האחרון שמטריד אותו. הצרפתי, שכך הרגיז את האוהדים שהגיעו למשחק, היה היעד העיקרי של אי-הנחת. כעת, העיתונאי ריולו אמר בתוכנית After Foot, דרך GOAL, כי הכעס רחב יותר מכפי שהוערך בתחילה.

"הם מבטאים את חוסר האהבה הזה", אמר ריולו, "דשאן מגלם את השיעמום מהנבחרת הזו ואמבפה מגלם מעט מהתסכול מכל מה שקרה בשנה האחרונה וזה מבטא את הכעס כלפיו על זה שהוא הלך אחורה בשנה האחרונה והרבה פחות פופולארי".

קיליאן אמבפה, חלוץ נבחרת צרפת. GettyImages
"הרבה פחות פופולארי". אמבפה/GettyImages

אבל זה לא הכל. לפי RMC ספורט, מייק מניאן התפרץ בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול איטליה ובא בטענות לחבריו. הכוכב הגדול היה שקט, אך למחרת, לפי המשחק מול בלגיה, טען שהנבחרת לא מוכנה טקטית - מול יתר השחקנים וגם לעיניו של דשאן. "זה כוון לצוות הקצועי", נכתב בצרפת.

לצד האווירה הקשה בנבחרת, בצרפת חשפו הבוקר שאמבפה תכנן לעזוב את פריז סן ז'רמן בקיץ 2022 - לפני שחתם בסופו של דבר על חוזה חדש בשורות האלופה. הכוכב הבלתי מעורער זעם על ראשי המועדון וכבר היה על סף סיכום בליברפול, כך נכתב, בין היתר משום שחש נבגד. לפי אותו דיווח, ראשי סן ז'רמן הבטיחו לו חיזוק כפול בדמות ברנרדו סילבה ורוברט לבנדובסקי, אך לא עמדו במילתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בחודש הבא בליגת האומות

10 באוקטובר (21:45):

ישראל - צרפת
איטליה - בלגיה

14 באוקטובר (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully