וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה ודשאן ספגו שריקות בוז, המאמן: "זה לא עושה טוב לנבחרת"

למרות ה-0:2 על בלגיה, צרפת לא רוותה נחת בליון. דשאן: "האווירה הזו לא משפיעה עליי, אבל פוגעת בשחקנים. לא מודאג לגבי קיליאן". קונדה: "פיצינו על ההופעה העלובה מול איטליה"

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

אחרי ההופעה הרעה בהפסד הביתי 3:1 לאיטליה ביום שישי, דידייה דשאן ביצע שמונה שינויים בהרכב, הוריד לספסל אפילו את הקפטן קיליאן אמבפה וקיבל הערב (שני) צרפת אחרת לגמרי בניצחון 0:2 על בלגיה בליון. רנדל קולו מואני (29) ועוסמאן דמבלה (57) הבקיעו עבור הטריקולור, ששלטו ברוב שלבי המשחק והשיגו נקודות ראשונות בבית 2 של דרג א' בליגת האומות, בו המשחק הבא שלהם בעוד כחודש יהיה בהונגריה מול ישראל.

על הניצחון העיבו שריקות בוז שספגו אמבפה ודידייה דשאן, לראשונה ב-12 שנותיו כמאמן הלאומי ואחרי שבפארק דה פראנס בשישי היו קריאות ספורות של "זיזו, זיזו" כדי להזכיר את זינדין זידאן, המועמד הנצחי להחליפו.

דשאן התייחס לכך ואמר: "לא שמעתי את השריקות, אבל זה חלק מהמשחק. לא נולדתי חסין לביקורות, אבל יודע להתמודד. אני האחראי. האווירה הזו לא משפיעה עליי, אבל כן על השחקנים. אנשים לא מאושרים, מאוכזבים, ואז הם מראים את זה במקום לתמוך בנבחרת. השחקנים חווים את זה ולדעתי זה לא עושה טוב לנבחרת".

על הניצחון אמר: "המצב היה מסובך, אין ספק. היינו קצת לחוצים בפתיחת המשחק, אבל לאחר מכן עשינו הרבה דברים טובים מבחינה קבוצתית ואישית. הגבנו טוב יותר מאשר במשחק הראשון. אומרים שאני חושב רק על הגנה, אבל אלה הרמות הכי גבוהות וזה מה שצריך. זה לא מה שמנצח משחקים, אבל זה מאפשר יותר רוגע ועוצמה".

המאמן התייחס גם לאמבפה: "קיליאן מרגיש טוב. כמעט כמו כולם, גם הוא לא נמצא עדיין ב-100 אחוז שלו. תקופת יובש? כולם מודעים לדרישות שלו מעצמו, הוא עוד יכבוש. אולי התמקדנו בו קצת יותר מדי, אבל אחזור על זה שוב: צרפת איתו תמיד תהיה חזקה יותר. אני משוכנע שבחודש הבא הוא יהיה טוב יותר. הוא ממלא היטב את תפקידו כקפטן, גם כשהוא לא משחק. אין לי שום דאגה בנוגע לקיליאן".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת עם אנגולו קאנטה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
"לא חסין לביקורות, אבל יודע להתמודד". דידייה דשאן עם אנגולו קאנטה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

עוסמאן דמבלה התייחס גם הוא לאווירה בליון: "הורגש קצת מתח. יש זמנים רעים בכדורגל, ההפסד לאיטליה פגע בנו. שמח שהבקעתי, הגעתי למצב והחלטתי לבעוט הפעם. אומרים שאני יותר מדי נדיב ומנסה לפעמים למסור בכוח, אז הפעם לקחתי את הצ'אנס ובעטתי. העונה אנסה את זה יותר, ללכת יותר לבד. לואיס אנריקה כל הזמן אומר לי את זה. אני עובד הרבה על הסיומת, מתרגל בכל אימון. אמשיך לעשות את זה"

ז'ול קונדה, שחזר לעמדת המגן הימני, סיכם: "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אבל השער הראשון עשה לנו טוב. היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות ולפצות על ההופעה העלובה מול איטליה. לא היינו מודאגים אחרי המשחק הקודם, אלא מתוסכלים. יש לנו ביקורת עצמית. לא היו לנו את המרכיבים הדרושים כדי לנצח בשישי".

מאנו קונה, שערך את הבכורה כמחליף מול איטליה והפעם פתח לראשונה, הוסיף: "אמרתי לכם שנעשה את מה שצריך ותראו תגובה מול בלגיה. זה מה שאני אוהב, אני נהנה בעיקר מפעולות הגנה. בהתקפה אני אוהב להחזיק בכדור. כשהוא אצלנו, הכול קל יותר. אני אדם רגוע, אני יודע להתמודד עם לחץ. עשיתי דרך ארוכה, זו גאווה עבורי ועבור המשפחה והעיר שלי שאני חלק מהנבחרת".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מאנו קונה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
"יודע להתמודד עם לחץ". מאנו קונה לפני קווין דה בראונה/רויטרס

בחודש הבא בליגת האומות

10 באוקטובר (21:45):

ישראל - צרפת
איטליה - בלגיה

14 באוקטובר (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully