וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה התייחס בביטול לביקורות וחטף: "הוא משקר לעצמו, זה מסוכן"

כדורגלן העבר ז'רום רוטן לא אהב את מסיבת העיתונאים של קפטן נבחרת צרפת: "הוא טועה בכל מובן. אם אתה לא מקשיב לאוהדים, זה אומר שאתה חי בבועה. תיזהר"

מחוץ לקווים, 5.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

התגובה של קיליאן אמבפה לביקורות שמושמעות בצרפת, רק עוררה כעס נוסף כלפיו. קפטן הטריקולור, שיוביל את נבחרתו הערב (שישי, 21:45, ספורט4) למשחק הראשון בליגת האומות מול איטליה, בבית שבו משחקת גם נבחרת ישראל, אמר במסיבת העיתונאים אתמול: "לא יודע על מי אומר ועל מה מדובר. אני בשלב כזה בקריירה שללא מעניין אותי מה אנשים חושבים עליי, אי אפשר לרצות את כולם. תמיד יהיו דיבורים. אני בא, משחק, מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי ולעזור לנבחרת".

ז'רום רוטן, כדורגלן העבר של נבחרת צרפת ופריז סן ז'רמן, הגיב לכך בתוכניתו הפופולרית ב-RMC ותקף: "הוא טועה בכל מובן. זה מאכזב כי הוא אינטליגנט ויש לו תשוקה לכדורגל. הוא מודע לחשיבות של הנבחרת לכל העם. האנשים שמבקרים אותו מייצגים 80 או אפילו 90 אחוזים מאוהדי נבחרת צרפת. זה בעייתי אם אתה לא מקשיב להם. זה אומר שאתה חי בבועה שלך. אז אני אומר שתיזהר, זה מסוכן".

רוטן המשיך: "הוא יוצר רושם מועטה. כשהוא מגיע לדבר איתנו במסיבת העיתונאים, הוא בעמדה שלא באמת מייצגת אותו. מבחינתי זה לא אמבפה שמדבר לפנינו, וזה כך כבר הרבה זמן. הוא משקר לעצמו וכאן הבעיה".

קיליאן אמבפה קפטן נבחרת צרפת במסיבת עיתונאים. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
קיליאן אמבפה במסיבת העיתונאים המדוברת/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

ביום שני בליגת האומות (21:45):

ישראל - איטליה

צרפת - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully