וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת פנימית בצרפת נגד אמבפה, שהגיב: "תמיד ידברו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 18:15

בצרפת טוענים שמאז שהכוכב הגדול עבר לריאל מדריד הוא "מתנשא" על חבריו בנבחרת, אמבפה הגיב במסע"ת לקראת איטליה: "לא מעניין אותי מה חושבים עליי, אי אפשר לרצות את כולם"

מחוץ לקווים, 5.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

קיליאן אמבפה ייקח הפסקה מהליגה הספרדית ואחרי שכבש שערי בכורה בליגה במדי קבוצתו, הכוכב הגדול יפגוש מחר במדי נבחרת צרפת את נבחרת איטליה במסגרת הבית שבו משחקת גם ישראל בליגת האומות (שישי, 21:45, ספורט4).

אמבפה הוא כמובן הכוכב הבלתי מעורער של הטריקולור, אך לא בטוח שאחד השחקנים האהובים במחנה הצרפתי. ב"לה פריזיאן" טוענים שכוכב ריאל מדריד מתמודד עם ביקורת פנימית בנבחרת הצרפתית, שם חלק מהשחקנים לא אוהבים את ההתנהגות שלו.

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
מתנהג כמו כוכב? אמבפה/GettyImages

גם ב"לאקיפ" מעלים דיווחים דומים לפיהם ההתנהגות שלו כ"כוכב" מאז שעבר לריאל מדריד, לא מתקבלת יפה על ידי חלק מהשחקנים שרואים אותו כמתנשא. פגרת הנבחרות הזו יכולה להיות אפוא הזדמנות עבורו לתקן מעט את היחסים עם חבריו לקבוצה, תוך המשך מילוי תפקיד המנהיג והקפטן שהוא לוקח על עצמו ב-100%.

בניגוד להוגו לוריס המופנם, קיליאן אמבפה הוא קפטן מאוד מוחצן, שכל תנועה והצהרה שלו נבדקים מקרוב. זה לא היה בהכרח המקרה עם הקפטן הקודם של הנבחרת הצרפתית. השאלה לגבי המיקום שלו, עם ההתפוצצות של ברקולה, שחקן כנף שמאלי, תעלה גם עבור דידייה דשאן. האם אמבפה יפתח במרכז כמו במדריד? התשובה תהיה בערב שישי בפארק דה פראנס מול איטליה.

אמבפה התייחס גם לדיווחים על הביקורת הפנימית שהוא סופג לכאורה בצרפת ואמר: "ביקורת? לא יודע מה הם חושבים. לא הבחנתי בשום דבר. לא מעניין אותי מה אנשים חושבים עליי, אי אפשר לרצות את כולם. תמיד יהיו דיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully