וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: נקודה תופחת לבאר שבע וסכנין, 0:0 ללא נקודות במשחק

1.9.2024 / 22:05

הקבוצות צפויות לספוג קנסות כבדים בעקבות המהומה בטרנר, אך לא תהיה הורדת נקודות מאסיבית והבקשה לקיום משחק חוזר לא תתקבל. כל הפרטים

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

הפועל באר שבע ובני סכנין יעמדו לדין משמעתי ושתיהן צפויות לעונש משמעותי בעקבות המהומה באצטדיון טרנר הערב (ראשון). המארחת תעמוד לדין בגין פריצת אוהדים לכר הדשא בנסיבות מחמירות ויריבתה בעקבות ירידה מכר הדשא וסירוב לקיים את המשחק. היא גם תסחוב לבית הדין את העובדה שחלק קטן מאוהדיה ירדו אל הדשא לעבר הקהל המקומי.

בני סכנין לא תיענש בגין אי הופעה למשחק ולא עומד מעל ראשה עונש של הורדת ליגה, מאחר שהיא הגיעה לבאר שבע והתייצבה למשחק. בסכנין יטענו כי השחקנים שלהם חששו לחזור, כך שלדייני בית הדין נכון פסק דין מאתגר בעניין.

בכל הקשור להפועל באר שבע, זה אירוע ראשון העונה והדבר יעמוד לזכותה, כך שההערכה שהיא תספוג הפחתה של נקודה אחת וכן קנס כספי כבד. בנוסף, קהל החוץ שלה לא יורשה להגיע למשחק או שניים. במועדון יטענו כי מה שהוביל לירידת הקהל היה ביזוי ההמנון וידרשו בשל כך התחשבות בעונש.

אוהדי בני סכנין לאחר ביטול המשחק מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין לאחר ביטול המשחק/ברני ארדוב

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

באשר לגורל המשחק, הפועל באר שבע תבקש ניצחון טכני מאחר שמפקד המשטרה בטרנר טען כי ניתן לקיים את המשחק, בעוד שבסכנין יבקשו לקיים משחק חוזר ויעמדו על כך שלא מגיע להם הפסד טכני לאור הנסיבות. ההערכות הן כי הבקשות לא יתקבלו וייקבע כי תוצאת המשחק היא 0:0 ללא נקודות.

בנוגע להמנון, המנהלת תקיים בהקדם דיון דחוף עם כל הדירקטוריון וראשי המועדונים כדי לראות איך מתגברים על האירועים הקשים שמתלווים אל התקווה בכל פעם שקהל מהחברה הערבית לא מכבד את ההמנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully