וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "לא מצדיקה את מה שקרה, אבל ביזוי ההמנון חייב להיפסק"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 21:55

בעלי הפועל ב"ש אמרה אחרי האירועים הקשים בטרנר: "אטפל במה שקרה עם האוהדים שלנו. צה"ל שומר גם על אוהדי סכנין, חובה למצוא פיתרון"

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

בכדורגל הישראלי מתקשים להירגע לאחר האירועים הקשים שנרשמו הערב (ראשון) בטרנר. לאחר שמספר מאוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון הלאומי, הותקפו בצורה חמורה אוהדי האורחת על ידי חלק מאוהדי הפועל באר שבע. כשעה לאחר שהמשחק אמור היה לצאת לדרך, הודיעה מנהלת הליגה כי לא ייצא לדרך - משום שבני סכנין מסרבת לשוב לכר הדשא.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת אמרה בתגובה: "אני קודם כל רוצה להשתתף בצערם של ששת החטופים שנרצחו בידי בני עוולה. ושלושת השוטרים שנרצחו הבוקר. אין אחד במדינת ישראל שהלב שלו לא נשבר. צריך לדבר על תופעה מאוד מטרידה וזה ביזוי ההמנון. כל אחד בכדורגל ובכלל כל אזרח של המדינה. בטח שביום כזה כל כך כאוב, אי אפשר לכבד את ההמנון?

"האוהדים שלנו הכינו סרטון על האוהדים שנרצחו ב-7.10. היה מאוד חשוב לכבד את זכרם. היה טקס ודקת דומייה. ביום כזה שאזרחי המדינה לא מכבדים את ההמנון שלנו? אני לרגע לא מצדיקה את מה שקרה. יש פה סוגייה מהותית שצריך לדבר עליו וזה ביזוי ההמנון. זה צריך להיפסק".

אוהדי בני סכנין לאחר ביטול המשחק מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
איזה בלגן/ברני ארדוב
אנשי המשטרה לאחר ביטול המשחק של הפועל באר שבע מול בני סכנין. ברני ארדוב
אבו יונס לא נרגע/ברני ארדוב

ברקת הוסיפה ואמרה: "אני לחלוטין לא מצדיקה את מה שקרה כאן. זה חלק מהזהות שלנו. אנחנו נמצאים בתקופה כאובה, אנחנו נמצאים במלחמה. הלב נשבר. אנחנו מחפשים להכיר את אלו ששילמו בחייהם. היום זה קרה בטרנר, זה יקרה בכל אצטדיון. טרנר הוא אצטדיון מחבק. אני 17 שנה הבעלים. מעולם לא קרה דבר כזה. קרה כאן משהו בעקבות יום כל כך טעון. האוהדים שלנו תכננו להנציח את מה שקרה. אסור לתת לגיטימציה למה שקרה כאן. אני אטפל במה שקרה עם האוהדים שלנו. אני מתפללת שהחטופים שלנו יחזרו בשלום. מתפללת לשלום חיילנו".

בהמשך קיימה הבעלים במסיבת עיתונאים ובה הוסיפה: "כל קברניטי הכדורגל צריכים למצוא פתרון, זו לא הפעם הראשונה. היום זה קרה בטרנר ביום טעון ורגיש, פעם הבאה זה יהיה במקום אחר. ההמנון זה חלק מהזהות שלנו, אנחנו גאים בהמנון שלנו. ביום כל כך כואב קשה, כולנו עם דמעות בעיניים ומחבקים את המשפחות והאנשים היקרים ששילמו בחייהם, ואתה מצפה שיכבדו את זה. המינימום, שיכבדו. חייב להיות פתרון לסוגיה הזו. זה לרגע לא מצדיק את מה שהאוהדים שלנו עשו.

"אנחנו חיים במדינת ישראל, זו מדינת חוק. ההמנון יקר לכולנו וצריך לשמור עליו. את התופעה הזו צריכים להפסיק מיד. חיילי צה"ל ושוטרי ישראל שומרים גם עליהם, אוהדי סכנין לא שונים ממני או מכם. היה מצופה מכל מי שהגיע לאצטדיון לכבד את הרגע הזה. יש מערכת יחסים מצוינת בין שתי הקבוצות לאורך השנים. המקרה הזה לא מייצג בכלל את האוהדים שלנו. מי שפרץ כיוון לאלה שביזו את ההמנון. אני אדע לטפל בתופעה הזו".

על השיחה עם שחקני סכנין בחדר ההלבשה: "הזרים בעיקר דיברו ואמרו שהם לא מרגישים בנוח. אמרתי להם שאין סיבה לחשוש, יש פה מפקד אירוע שהתחייב לביטחונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully