וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי הפועל ב"ש התעמתו עם אוהדי סכנין, שביזו את ההמנון

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 21:32

אירועים קשים מאוד בטרנר: חלק מאוהדי סכנין הפנו את הגב בעת ההמנון, עשרות אוהדי ב"ש פרצו לדשא וניסו לתקוף אותם עם מקלות. עשרה נעצרו

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

אירועים קשים מאוד נרשמו הערב (ראשון) באצטדיון טרנר בבאר שבע, רגע לפני שריקת הפתיחה למשחק בין הפועל באר שבע ובני סכנין במסגרת המחזור השני של ליגת העל. אוהדי האורחת ביזו את ההמנון הלאומי, כשהפנו את הגב ואף ישבו בעת שירתו, מה שהוביל לעשרות מאוהדי הפועל באר שבע שפרצו לכר הדשא, התעמתו עם חלק מאוהדי סכנין והיכו אותם עם מקלות. 12 אוהדים נעצרו במהלך המהומות.

לאחר הדרמה הגדולה הורה יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס לשחקני הקבוצה לרדת לחדרי ההלבשה. שופטי המשחק המופתעים ירדו אחריהם, בניסיון להבין האם וכיצד ניתן להוציא את המפגש לדרך. על אף שכל הגופים, כולל המשטרה, אישרו להוציא את המשחק לדרך ב-20:15 - שחקני סכנין סירבו לשוב לכר הדשא. "אנחנו מוכנים לשאת בתוצאות ההחלטה של אי הופעה למשחק", אמרו בהנהלת המועדון ב-20:38, והוסיפו כי השחקנים חוששים לצאת לשדה המגרש. בשעה 21:01 - שעה ודקה אחרי שריקת הפתיחה המיועדת, הצהירו במנהלת הליגה כי המשחק לא יתקיים.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

במנהלת אמרו: "לאחר פריצת אוהדי הפועל באר שבע וירידת שחקני סכנין לחדר ההלבשה מפקד המשטרה במגרש הודיע לשחקני סכנין כי אין מניעה לקיים את המשחק וכוחות המשטרה פרוסים על מנת להבטיח את קיומו התקין של המשחק. למרות זאת חלק משחקני סכנין סרבו לעלות למשחק. המשחק לא יתקיים היום והנושא יעבור להכרעת בית הדין".

גם בהפועל באר שבע הגיבו לאחר הודעת המנהלת: "המשחק לא יחודש עקב אי עליית קבוצת בני סכנין למגרש. אנו מבקשים מהאוהדים להישמע להנחיות המשטרה".

השופט אוהד אסולין הבהיר בשעה 20:28: "אנחנו ממתינים להחלטת בני סכנין מבחינה נפשית אחרי האירוע שעברו. הם יושבים בחדרם ודנים האם יוכלו לקיים את המשחק בצורה ספורטיבית. מבחינת מפקד הכוח, הוא אמר שהוא יוצר מעטפת הגנה לאירוע ואמר את זה סכנין. מבחינתו יש אישור. אפשר להבין שבסכנין נסערים, הם יקבלו את ההחלטה. יש שם שחקנים נסערים. ההשלכות? לא אני קובע, אמסור דו"ח על האירועים שקרו".

שחקני בני סכנין אחרי העימות על הדשא. ברני ארדוב
שחקני בני סכנין אחרי העימות על הדשא/ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון בטרנר. ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון בטרנר/ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

בהודעת המשטרה נמסר: "הערב במהלך השמעת ההמנון הלאומי, בטרם שריקת הפתיחה למשחק הכדורגל בין קבוצת הפועל באר שבע לבני סכנין החלו עשרות אוהדים, משני קהלי הקבוצות, להתפרץ אל כר הדשא והחלו בקטטה אלימה. כוחות המשטרה שהיו במגרש פעלו באופן מהיר, השליטו סדר במקום, ועצרו 12 אוהדים משני קהלי קבוצות האוהדים. בעקבות האירוע סירבו שחקני קבוצת הכדורגל של בני סכנין לחדש את המשחק והשופט החליט על סיומו".

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

שתי הקבוצות הגיעו למחזור השני לאחר ניצחון במחזור הפתיחה - הפועל באר שבע הכניעה את עירוני קרית שמונה עם 0:1, בעוד סכנין גברה על מכבי פתח תקוה 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully