וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין סירבה לעלות לשחק בבאר שבע, תספוג הפסד טכני?

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 21:11

דרמה גדולה בטרנר: רגע לפני פתיחת המשחק, אוהדים של באר שבע חמושים במקלות פרצו לכר הדשא ורצו לעבר אוהדי סכנין, שביזו את ההמנון. האורחים ירדו לחדרי ההלבשה ואחרי שעה של עיכוב המנהלת הודיעה על ביטול המשחק

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

אירועים קשים מאוד נרשמו הערב (ראשון) באצטדיון טרנר בבאר שבע, רגע לפני שריקת הפתיחה למשחק בין הפועל באר שבע ובני סכנין. אוהדי האורחת ביזו את ההמנון הלאומי, כשהפנו את הגב ואף ישבו בעת שירתו. אוהדי באר שבע בתגובה, או כמהלך מתוכנן, ירדו לכר הדשא וניסו לתקוף אוהדים של סכנין.

לאחר המהומה הגדולה הורה יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס לשחקני הקבוצה לרדת לחדרי ההלבשה. המשחק הופסק למעל שעה וחרף הניסיונות של אלונה ברקת ואנשי המנהלת לחזור לכר הדשא, המנהלת נאלצה להודיע שהמשחק פוצץ ולא יחודש.

בני סכנין צפויה להיענש בהפסד טכני וקנס כספי כבד, בעקבות עבירה על סעיף התקנון של אי עלייה למגרש. הפועל באר שבע עשויה לספוג עונש של הפחתת נקודות בעקבות התפרצות קהל רב לשדה משחק וכן התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
איזה בלאגן. אוהדי הפועל באר שבע פורצים לכר הדשא/ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון בטרנר. ברני ארדוב
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון/ברני ארדוב

אנשי סכנין, שסירבו בתוקף לחזור לשחק, גם במחיר של הפסד טכני, הוציאו הודעה במהלך המהומה לפיה הם "מוכנים לשאת בתוצאות ההחלטה של אי הופעה למשחק". התקנון במקרה כזה אומר הפסד טכני, כאשר שתי הקבוצות יעמדו לדין ובית הדין יחליט כיצד לפעול לגבי האירוע החמור שהתרחש בטרנר.

אחרי שעה בדיוק של המתנה המנהלת הוציאה הודעה ואישרה שאין משחק: "לאחר פריצת אוהדי הפועל באר שבע וירידת שחקני סכנין לחדר ההלבשה. מפקד המשטרה במגרש הודיע לשחקני סכנין כי אין מניעה לקיים את המשחק וכוחות המשטרה פרוסים על מנת להבטיח את קיומו התקין של המשחק. למרות זאת חלק משחקני סכנין סרבו לעלות למשחק. המשחק לא יתקיים היום והנושא יעבור להכרעת בית הדין.

אחרי פגרת הנבחרות תתארח הפועל באר אצל מכבי תל אביב, בעוד בני סכנין תארח את מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully