וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "אנשים היו יכולים להיהרג. איפה היתה המשטרה?"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 21:49

יו"ר בני סכנין נתן את הגרסה שלו לאירועים הקשים: "רציתי שנשחק, השחקנים חששו. מאיפה הגיעו המקלות? איפה המודיעין?"

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

עוד יום שחור בכדורגל הישראלי. לאחר שמספר מאוהדיה ביזו את ההמנון הלאומי הערב (ראשון) בטרנר, הותקפו חלק מאוהדי בני סכנין בצורה קשה על ידי אוהדי הפועל באר שבע על כר הדשא. בתגובה, הורה היו"ר מוחמד אבו יונס לשחקני הקבוצה לרדת לחדרי ההלבשה, ובמועדון סירבו לשוב ממנו לכר הדשא על מנת להוציא את ההתמודדות לדרך בטענה כי השחקנים מפחדים.

כשעה לאחר שריקת הפתיחה המיועדת, הודיעו במנהלת הליגה כי המשחק לא יתקיים הערב. בני סכנין צפויה לספוג הפסד טכני לאחר הפארסה הגדולה. "אני פה אורח, לא מארח", אמר אבו יונס. "אני מבין שיש תסיסה פה ואווירה לא הכי נוחה. אני חי במדינה הזו ויודע מה קרה. ניסינו יחד כראשי מועדונים לשים הכול בצד. באווירה שנוצרה, אי אפשר לשחק כדורגל. אני אישית רציתי לשחק, אבל השחקנים היו מפוחדים. זה מה שקרה. ניסינו לקיים את המשחק, נתתי את הכבוד לאלונה שהיא תדבר עם השחקנים שלי. מצד שני אני גם מצדיק את השחקנים".

צפו בריאיון של אבו יונס בסיום

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
איזה בלגן/ברני ארדוב
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. ברני ארדוב
אבו יונס לא נרגע/ברני ארדוב

"אני 15 שנה בכדורגל", הוסיף אבו יונס. "יש אחלה קהל בבאר שבע, לא חשבתי לרגע שזה יקרה. אבל זה קרה. איפה היתה המשטרה? אם ידעו שיש תסיסה ויש אווירה מהבוקר? איפה המודיעין".

על ביזוי ההמנון של אוהדי סכנין: "דיברתי עם הקהל ואמרתי להם שאני רוצה לפגוש אותם. זה לא מצדיק את מה שקרה. אנשים היו יכולים להיהרג. אם חס וחלילה היו מתעמתים שני הקהלים, מישהו היה יכול להיהרג. אי התייצבות? אני רוצה להפסיד טכני. רוצים להוריד אותנו ליגה? אז נרד ליגה. מוכן לעזוב את הכדורגל, מוכן הכול".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם האוהדים. ברני ארדוב
יו"ר סכנין עם האוהדים/ברני ארדוב

כ-40 דקות לאחר הודעת הביטול, הוציאה סכנין הודעה רשמית ובה טענה: "עם פתיחת המשחק אוהדי סכנין כיבדו את ההמנון כאשר אחדים מתוכם נראו נותנים גב לכר הדשא, עמדת המועדון הובהרה פעמים רבות שצריך וחובה לכבד את ההמנון ואת דקות הדומיה. אוהדי הקבוצה המארחת הרעישו את האצטדיון בקריאות גזעניות ומספר רב מתוכם נכנסו לכר הדשא כאשר תנועתם מראה כוונות של תקיפה.

"למען שלום השחקנים אבו יונס הורה לשחקני סכנין לרדת לחדר ההלבשה , במהלך כל הדקות בחדר ההלבשה לא רפה פחדם של השחקנים והחששות מלהיות מותקפים השתלט על לבם. הנהלת המועדון ואבו יונס ניסו לשכנע את השחקנים לחזור ולשחק אך חלק רב מהשחקנים ובעיקר הזרים התבצרו בעמדת שלא לחזור.

"עם אוויר קשה אשר אפף את המדינה משעות הבוקר, מועדון בני סכנין הוא חלק בלתי נפרד מכל מה שעוברת החברה ופעמים רבות הביעו אנשיו את הזדהותם המלאה עם כאבם של המשפחות הנפגעות. אנחנו קוראים לכל מי שמעורב בכדורגל הישראלי להתייחס בהבנה ובהגינות לאירועים המצערים של הערב. גדולתנו ואחריותינו של כולנו תיבחן בעשיה חיובית למען הכדורגל שלנו ולמען שליחותו החברתית.

"אנחנו מבקשים מכל איש תקשורת אחראי שלא להיגרר לסיפור של הפסד טכני . כל הסיפור כאן שונה באופן מוחלט מאשר דיון בהפסד טכני. מול הנסיבות והאווירה ושלום השחקנים והאוהדים משני הצדדים מתגמדת החשיבה על הפסד טכני ועל 3 נקודות. חשוב לציין שמאז ומתמיד היה מהנה וטוב לנו כמועדון וכאוהדים להתארח בבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully