וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה סטואיץ' חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים עם אופציה

26.8.2024 / 15:31

הבלם בן ה-26 הפך למצטרף השביעי לשורות הצהובים הקיץ, ישחק עם המספר 18 ויתאחד עם לאזטיץ' שאימון אותו בסרביה, אחרי שנרכש מהכוכב האדום בלגרד תמורת 1.2 מיליון יורו: "מקווה לזכות בכמה תארים שרק אפשר". ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לעבות ולשדרג את הסגל. האלופה הודיעה היום (שני) על צירופו של נמניה סטואיץ', הבלם הסרבי בן ה-26, שחתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה להארכת בעונה נוספת אחרי שעבר בדיקות רפואיות. סטואיץ' נרכש מהכוכב האדום בלגרד תמורת 1.2 מיליון יורו, וירוויח כ-400 אלף יורו לעונה.

שחקן ההגנה החדש ילבש את החולצה מספר 18 ואמר לאתר הרשמי של הצהובים: "מכבי הוא מועדון עם היסטוריה עשירה והגדול בישראל, עליו שמעתי כבר מגיל צעיר. אני שמח מאוד להיות כאן, להצטרף למכבי ולעבוד שוב תחת ז'ארקו לאזטיץ' והצוות שלו שהיו כל כך משמעותיים בקריירה שלי. אני מקווה לעזור למכבי לזכות בכמה תארים שרק אפשר ולהצליח במסגרות האירופיות. מחכה כבר להתחיל".

סטואיץ' יצטרף למצבת ארוכה למדי של בלמים בסגל מכבי תל אביב, כולל טייריס אסנטה, רז שלמה, ניר ביטון, עידן נחמיאס ומתן בלטקסה, כשקרוב לוודאי שלפחות אחד מהם יעזוב לאור הגעתו של הסרבי.

נמניה סטואיץ' בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
החתמה מסקרנת. סטואיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב
נמניה סטואיץ' בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נמניה סטואיץ' בלם מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בכך מכבי תל אביב משלימה החתמה שישית העונה, וסופרת שבעה מצטרפים חדשים אם כוללים את אלעד מדמון שנרכש בינואר מהפועל חדרה. מלבד סטואיץ', הצטרפו לקבוצה גם איסוף סיסוקו, הישאם לאיוס, שגיב יחזקאל, טייריס אסנטה ואופק מליקה.

סטואיץ', שעל אף ממדיו הפיזיים המרשימים (1.90 מטר) נחשב לבלם טכני שמסוגל לנהל התקפות ואף לשחק כקשר, יתאחד עם לאזטיץ' שאימן אותו בבאצ'קה טופולה עד שהבלם נמכר הקיץ לכוכב האדום תמורת מיליון יורו. סטואיץ' שותף העונה בארבעה משחקים במדי קבוצתו החדשה, אך בשל ריבוי בלמים בסגל נותר מחוץ לתוכניות וכעת הוא נוחת בקרית שלום.

לסטואיץ' יש ברזומה גם שתי הופעות במדי נבחרת סרביה, האחרונה שבהן בחודש יוני האחרון. הוא נמנה עם סגל הנבחרת ליורו, אבל לא שותף באף אחד משלושת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully