וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלמי מכבי תל אביב מעניינים את הפועל באר שבע

26.8.2024 / 9:15

החתימה של סטואיץ' עשויה לגרום לשחרורם של עידן נחמיאס ומתן בלטקסה, ובבירת הנגב שעדיין לא מצאו זר במקום ויטור הפצוע עוקבים בעניין. דריכות לקראת ק"ש (20:00, ספורט1): גאריטה יפתח?

תקציר ניצחונה של עירוני טבריה 2:3 על הפועל באר שבע בתוספת הזמן בגביע הטוטו/ספורט1

בזמן שבהפועל באר שבע ממשיכים בבדיקות לגבי צירוף בלמים זרים, נפתחה לקבוצה אפשרות לצרף בלם ישראלי בעקבות החתימה הצפויה של נמניה סטואיץ' במכבי תל אביב.

הבלם הסרבי, שכבר נחת בארץ, אמור להשלים את הבדיקות בקרית שלום ולחתום בקבוצה, מהלך שאמור לשחרר ממכבי תל אביב את אחד הבלמים הישראלים שלה. מי שיכולים לבוא בחשבון מבחינת הפועל באר שבע הם עידן נחמיאס ומתן בלטקסה, כאשר האחרון היה מבוקש בבירת הנגב בעבר.

כזכור, הפועל באר שבע עדיין מתמודדת עם השלכות הפציעה של מיגל ויטור וטרם צירפה בלם במקומו. הבלמים של הקבוצה הם איתן טיבי, אור בלוריאן ומריאנו באריירו ועד שויטור ישוב, ייקח עוד זמן רב. שחרור של נחמיאס או בלטקסה, יהווה פתרון טוב עבור הפועל באר שבע, שכאמור במקביל עדיין מצויה בחיפושים אחר בלם זר.

מתן בלטקסה מכבי תל אביב. אריאל שלום
כבר היה על הכוונת בעבר. בלטקסה/אריאל שלום

בתוך כך בהפועל באר שבע ייצאו הערב למשחק הליגה הראשון שלהם מול עירוני קרית שמונה, אשר הפך לבעל חשיבות רבה, בעיקר אחרי ההדחה מאירופה וההפסד גם בגביע הטוטו לעירוני טבריה. לחץ גדול יש סביב הקבוצה והפתרון הכי יעיל במצבים כאלה הוא שלוש נקודות.

המאמן רן קוז'וך לא שלח אתמול הביתה את השחקנים עם ההרכב שלו וגם לא עם המערך. המאמן ניסה המון אופציות באימון המסכם כולל הצבת חמישה שחקנים בקו הגנה, מערך איתו הוא פחות משחק.

תומר יוספי ייצא מההרכב בשל הפציעה בברכו ואליאל פרץ מועמד לפתוח במקומו. דיינר קיניונס נופה מהסגל לאחר שאיחר לאימון אתמול ונראה כי יש מסלול התנגשות בין הקולומביאני לקבוצה. החלוץ ארנולד גאריטה אמור לקבל דקות בהתקפה וקוז'וך אפילו מתלבט אם לפתוח איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully