וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכום שבאצ'קה טופולה תרוויח מעסקת סטואיץ' למכבי ת"א

בסרביה טוענים שיריבת הצהובים בפלייאוף הליגה האירופית זכאית ל-20 אחוז מהרווח על הבלם: "הפיצוי של מכבי ת"א על שתדיח אותה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

בתקשורת הסרבית ממשיכים לעקוב בעניין אחר העסקה שתעביר את נמניה סטואיץ' למכבי תל אביב. כזכור, בלם נבחרת סרביה נחת אמש (ראשון) בישראל לקראת בדיקות רפואיות וחתימה בשורות הצהובים, אחרי שרכישתו מהכוכב האדום תמורת 1.4 מיליון יורו סוכמה.

באופן משעשע, באצ'קה טופולה אמור ליהנות מרווח צדדי בעסקה, ובסרביה מסבירים מדוע: כשסטואיץ' נרכש על ידי הכוכב האדום לפני כחודשיים, הבטיחה באצ'קה טופולה כ-20 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן, ולא דמיינה שתקבל את הסכום כל כך מהר. כעת על פי העיתונות המקומית, היא תכניס לקופה כ-80 אלף יורו - החלק היחסי מהרווח של הכוכב האדום ממכירתו של הבלם, שרק ביוני נרכש תמורת מיליון יורו.

"מכבי תל אביב אולי תדיח את באצ'קה טופולה מפלייאוף הליגה האירופית, אבל כעת היא גם תדאג לה לפיצוי קטן", כתבו בסרקסטיות בתקשורת הסרבית.

נמניה סטואיץ', בלם נבחרת סרביה. GettyImages
הפיצוי בדרך. סטואיץ'/GettyImages

סטואיץ' יתאחד עם ז'ארקו לאזטיץ', שאימן אותו בבאצ'קה טופולה עד שנמכר הקיץ לכוכב האדום תמורת מיליון יורו. סטואיץ' שותף העונה בארבעה משחקים במדי קבוצתו החדשה, אך בשל ריבוי בלמים בסגל נותר מחוץ לתוכניות וכעת הוא נוחת בקרית שלום.

לסטואיץ' יש ברזומה גם שתי הופעות במדי נבחרת סרביה, האחרונה שבהן בחודש יוני האחרון. הוא נמנה עם סגל הנבחרת ליורו, אבל לא שותף באף אחד משלושת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully