וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייב ללאזטיץ' את הקריירה": סטואיץ' העדיף את מכבי ת"א על קאזאן

בסרביה טוענים שהבלם בן ה-26 כבר המריא לישראל לקראת חתימה, אחרי שבחר במכבי תל אביב על פני הקבוצה הרוסית למרות שהציעה יותר כסף. הסיבה: רצון עז להתאחד עם המאמן שעזר לו לקום לתחייה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה מאוד למצוא את אחת החתיכות האחרונות שחסרות בפאזל של ז'ארקו לאזטיץ'. את הפיסה החסרה המאמן הסרבי מכיר היטב: מדובר על פי כל ההערכות בנמניה סטואיץ', בלם הכוכב האדום בלגרד ונבחרת סרביה, שנמצא על סף מעבר לשורות האלופה הישראלית כפי שטוענים בתקשורת המקומית.

למעשה, לדיווח על סגירת העסקה בין מכבי תל אביב לכוכב האדום תמורת 1.4 מיליון יורו, מצטרף דיווח נוסף באתר "RT סרביה" לפיו סטואיץ' כבר אפילו המריא לישראל, ויוצג כשחקן מכבי תל אביב במהלך היום (פרט שמכחישים במכבי תל אביב).

סטואיץ' למעשה העדיף את מכבי תל אביב על פני הצעה על פניו מושכת יותר מרובין קאזאן, שאף הציעה לו על פי הדיווחים שכר גבוה יותר. הסיבה: רצון עז לאחד כוחות עם ז'ארקו לאזטיץ', האיש שנחשב בסרביה למי ש"הקים אותו לתחייה".

צפו בביצועיו של סטואיץ'

סטואיץ' למעשה היה שם לא מוכר בסרביה עד שלאזטיץ' ראה בו פוטנציאל, לקח אותו ממטאלץ לבאצ'קה טופולה בקיץ 2022, והביא אותו עד לנבחרת סרביה.

"סטואיץ' חייב ללאזטיץ' את הקריירה. עד לאזטיץ', הוא לא הותיר חותם בשום קבוצה", נכתב באתר הסרבי "מונדו" אחרי זימונו המפתיע של סטואיץ' לנבחרת במרץ 2023. "לאזטיץ' זיהה את הכישרון שלו והקפיץ את ערכו עשרות מונים. הגעתו לנבחרת הבוגרת הייתה הפתעה גדולה, גם על רקע העובדה שמעולם לא זומן לנבחרות הצעירות של סרביה.

כעת הוא ככל הנראה מגיע למכבי תל אביב רגע אחרי שאמור היה לעשות צעד קדימה בקריירה דווקא בכוכב האדום בלגרד. רק בקיץ האחרון הוא הוחתם במועדון בו שיחק גם בנעוריו, על חוזה לשלוש שנים אחרי שנמכר תמורת 1.1 מיליון יורו. אבל וניה דרקושיץ', בלם אחר שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, הצטרף לכוכב האדום בהשאלה באופן מפתיע, ומשם דרכו של סטואיץ' נסללה החוצה מהר מהצפוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'ארקו לאזטיץ' לצד נמניה סטואיץ'. מתוך האתר הרשמי של ווסטהאם, אתר רשמי
שידוך שעבד היטב בעבר. לאזטיץ' וסטואיץ'/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של ווסטהאם

את ההצעה ממכבי תל אביב הוא העדיף ככל הנראה אחרי שצפה בה מביסה 0:3 את קבוצתו לשעבר, ועושה צעד גדול בדרך לליגה האירופית. עם הופעות טובות במפעל האירופאי השני בטיבו, הוא יוכל להזניק מחדש את הקריירה ואולי לשמור על מקומו בסגל נבחרת סרביה (שתי הופעות עד כה, כולל השתייכות לסגל ביורו האחרון) - שוב בזכות המאמן שהביא אותו לשם מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully