וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר גבוה מדי? בארה"ב ממשיכים לנתח את עסקת אבדיה

ג'ון הולינג'ר טען כי הבלייזרס שילמו בגדול, חברו ל"אתלטיק" הסביר עוד מניע של וושינגטון: "היה עוזר לה לנצח, והיא צריכה להפסיד"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בטרייד שהעביר את דני אבדיה מוושינגטון לפורטלנד. ג'ון הולינג'ר כתב ב"אתלטיק": "המחיר יקר. הבלייזרס ויתרו על הבחירה ה-14 בסיבוב הראשון בדראפט הזה, בחירת סיבוב ראשון עתידית ושתי בחירות סיבוב שני. אבדיה שחקן טוב עם חוזה מצוין, אבל הבלייזרס צפויים להיתקל בקשיים גם העונה, כקבוצה היחידה במערב בלי שאיפות פלייאוף. השאלה היא האם הם יצליחו להחזיר חלק מבחירות הדראפט הללו בעסקאות על ג'רמי גרנט, דיאנדרה אייטון או אנפרני סיימונס?"

חברו של הולינג'ר ל"אתלטיק" ג'וש רובינס, המסקר את וושינגטון, הסביר מדוע הוויזארדס ביצעו את העסקה: "לדני יש כרגע ערך טרייד גבוה יותר מלכל שחקן אחר בסגל, מלבד בילאל קוליבאלי. דני סיים את עונת השיא שלו בקריירה, והקבוצה בכל זאת ניצחה 16 משחקים בלבד. עד שהרוקיז שנבחרו העונה ואלה שייבחרו בעונה הבאה יהיו בשיאם, דני יהיה כבר בן 28, לקראת החוזה הבא שלו. הערך שהם קיבלו עבורו גבוה הרבה יותר ממה שהיו יכולים לקבל על קייל קוזמה".

סיבה נוספת, טען רובינס, היא שוושינגטון למעשה תרצה להפסיד משחקים בעונה הקרובה, שכן בניגוד לדראפט 2024, זה של 2025 נחשב חזק מאוד, משופע כוכבים עתידיים: "וושינגטון לא צריכה לנצח כרגע - ודני היה עוזר לה לנצח כרגע. הרוקיז יבצעו טעויות ואולי יאפשרו לוויזארדס לזכות בלוטרי בעונה הבאה. חלק מהעניין הוא גם לפנות דקות".

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
פרק חדש. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הבלוגר מייק שירר החמיא לבלייזרס על הנחתת הישראלי. "הוא רמה אחת מתחת לשומרים הטובים בליגה, אבל בוושינגטון הוא היה הסטופר ההגנתי העיקרי, מוקף בשומרים איומים", כתב. "בפורטלנד הוא יכול להיראות טוב עוד יותר לצד שומרים טובים כמו דונובן קלינגן, מתיס ת'ייבל, ג'רמי גרנט וטומאני קמארה. הוא ריבאונדר נהדר, אתלט שלא מוערך מספיק ופליימייקר".

שירר הוסיף ושיבח את יכולת הקליעה המשופרת של הישראלי בעונה החולפת: "אבדיה די טוב בהכל והוא רק בן 23. קל לראות אותו הופך לשחקן חשוב בעתיד של פורטלנד. לא פחות חשוב, החוזה שלו אחד הטובים בליגה. אם הוא ימשיך להשתפר, זה 55 מיליון דולר לארבע שנים ממש יהיה מחיר מבצע. דני לא יהיה אולסטאר, אבל הוא בלי ספק יכול להיות שחקן כנף מגוון בקבוצה טובה. אני לא ממש מבין מדוע וושינגטון ויתרה עליו.

שון הייקין, המסקר את הבלייזרס, אמר לתחנת רדיו בעיר: "דני אבדיה היה בחירת לוטרי, הוא שחקן די צעיר בחוזה טוב. אולי זה מישהו שבונים איתו, ואולי זה מישהו שיהיה בעל ערך לקבוצה אחרת, עבור נכסים אחרים בעתיד. בניגוד לעסקאות אחרות שההנהלה הזו עשתה בעבר, כמו ג'וש הארט וג'רו הולידיי, עליהם ויתרו במחיר יחסית נמוך, הפעם חושבים את אותו הדבר על וושינגטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully