וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בליל הדראפט: דני אבדיה עבר מוושינגטון לפורטלנד

הנציג הישראלי ב-NBA במרכזו של טרייד בלתי צפוי: הבלייזרס העבירו לוויזארדס את מלקולם ברוגדון לצד בחירות דראפט, וקיבלו את אבדיה שיעבור לתחנה שנייה בארה"ב אחרי ארבע שנים ב-DC. באורגון מחכים לו שלל צעירים מבטיחים והמאמן צ'ונסי בילאפס

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

עד כמה נזילות והפכפכות הן קריירות של שחקני NBA? דני אבדיה למד זאת על בשרו הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר שעה קלה לפני פתיחתו של הדראפט, התברר שיעבור בטרייד מוושינגטון לפורטלנד, וימשיך לתחנה שנייה במסע שלו בליגה הטובה בעולם.

רק לפני פחות משנה החתימה וושינגטון את אבדיה על חוזה לארבע שנים בשווי של 55 מיליון דולר, ולאורך כל הקיץ, אחרי שרשם עונת פריצה, השמיעה בפני כל מי שהיה מוכן לשמוע שהיא בונה עליו בתור שחקן מרכזי לשנים הבאות. אבל הלילה היא השאירה את התכנית והסנטימנטים בצד, ושלחה אותו אחרי ארבע שנים בקבוצה לדרך חדשה, בקבוצה צעירה אחרת.

וושינגטון קיבלו בתמורה לאבדיה לא מעט: מלקולם ברוגדון, הגארד האיכותי והוותיק, יעשה את דרכו ל-DC (למרות שספק אם ימשיך שם לאורך זמן), ולצידו הועברו גם הבחירה ה-14 בדראפט, בחירה סיבוב ראשו ןנוספת בדראפט 2029 וכן שתי בחירות סיבוב שני ב-2028 ו-2030. הטרייד יוכל להפו לרשמי רק החל מה-6 ביולי, אבל עד אז אבדיה בן ה-23 יתחיל להתכונן למעבר לקבוצה מהמערב, שכמו וושינגטון נחשבת לקבוצה צעירה עם מספר כישרונות מסקרנים, שמנסה להתפתח ולהשתפר אחרי עונה בה סיימה במקום האחרון בקונפרנס שלה.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
משום מקום. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

אבדיה, שסיים את עונת 2023/24 עם ממוצעים של 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים והיה אחד המועמדים לסיים בתור השחקן המשתפר של העונה, ישחק תחת שחקן העבר האגדי צ'ונסי בילאפס, ולצד שחקנים מוכשרים כמו הגארדים סקוט הנדרסון ואנפרני סיימונס, הפורוורד שידייון שארפ ושחקני הפנים דיאנדרה אייטון ודונובן קלינגן הענק, שנבחר על ידי הבלייזרס הלילה בבחירה השביעית בדראפט. אבדיה עשוי לקבל מקום בחמישייה ולמלא את המשבצת של ג'רמי גרנט, הסקורר המוביל של הקבוצה, שלפי כל הסימנים ישחק בקבוצה אחרת בעונה הבאה.

המעבר של אבדיה שם קץ לקריירה בת ארבע שנים שעשה במדי וושינגטון, שבחרה בו בבחירה התשיעית של דראפט 2020. בסך הכל, שיחק אבדיה 287 משחקים במדי הוויזארדס והעמיד ממוצעים כוללים של 9.8 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. הוא ינסה כאמור לסייע לבלייזרס לחזור לקדמת הבמה, אחרי שלא הגיעו לפלייאוף בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully