וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבוצת תחתית אחת לאחרת: זה מה שמחכה לאבדיה בפורטלנד

מאמן מהיכל התהילה של ה-NBA, שורה של כישרונות צעירים וענק מסקרן שמצטרף יחד איתו. כמו הוויזארדס, גם הבלייזרס נמצאים בעיצומו של תהליך בנייה מחדש. היכן אבדיה אמור להשתלב?

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

דני אבדיה קרוב לוודאי קיווה שאם כבר לעבור בטרייד - לפחות שיהיה לקבוצה בכירה עם שאיפות. לצערו, העסקה ששלחה אותו הלילה (בין רביעי לחמישי) לפורטלנד רגע לפני פתיחתו דל דראפט 2024, תסדר לו עוד מאותו דבר, לפחות בערך.

קבוצתו החדשה נחשבת כמו הוויזארדס, לקבוצה צעירה שנמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש. את העונה שעברה היא סיימה במקום האחרון במערב, והדרך שלה חזרה לפלייאוף ממנו נעדרה בחמש השנים האחרונות עדיין נראית ארוכה - כך שלפחות על הנייר, אבדיה שוב ישחק בקבוצה עם מאפיינים דומים.

מי שעומד על הקווים הוא צ'ונסי בילאפס, רכז העבר האגדי, שייכנס הקיץ להיכל התהילה של ה-NBA. בילאפס בן ה-47 זכור בעיקר מימיו בדטרויט, אותה הוליך לאליפות בשנת 2004 ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר.

אבדיה, כך נראה, אמור על פי התכנית הראשונית להשתלב בחמישייה של בילאפס. ג'רמי גרנט, הפאוור פורוורד המוביל של הקבוצה והסקורר הבולט שלה בעונה החולפת, אמור לעבור בטרייד לקבוצה אחרת, מה שיפנה לאבדיה את המקום בחמישייה בעמדה 4.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'רמי גרנט, פורטלנד בלייזרס. Alika Jenner, GettyImages
רק אחד מהם יישאר בעונה הבאה? אבדיה לצד ג'רמי גרנט/GettyImages, Alika Jenner
מאמן פורטלנד בלייזרס צ'ונסי בילאפס. Amanda Loman, GettyImages
עבר מבטיח, הווה פושר. צ'ונסי בילאפס/GettyImages, Amanda Loman

לצידו של אבדיה יופיעו מספר כישרונות צעירים מסקרנים. סקוט הנדרסון, שנבחר שלישי בדראפט 2023 וקלע 14 נקודות לצד 5.4 אסיסטים בממוצע בעונת הרוקי שלו, הוא כנראה הבולט שבהם. סקורר נוסף בסגל הוא אנפרני סיימונס, שקלע 22.6 נקודות למשחק בעונה שעברה.

שחקן מבטיח נוסף הוא שיידיון שארפ, סווינגמן שקלע 16 נקודות למשחק. את הקו הקדמי יוביל דיאנדרה אייטון המנוסה, שנבחר ראשון בדראפט 2018, ויחזק אותו דונובן קלינגן הענק, 2.18 שהיה בלתי עציר במכללות, ונבחר בבחירה השביעית בדראפט הלילה.

אולמה הביתי של הקבוצה הוא ה"מודה" סנטר שמכיל כ-19 אלף מקומות ישיבה. הבלייזרס זכו באליפות אחת בעבר אי שם בשנת 1977. בעבר נבנו בפורטלנד מספר קבוצות איכותיות, והאחרונה שהגיעה לגמר הייתה זו של קלייד דרקסלר ב-1992. במילניום הנוכחי, השנים הטובות של הבלייזרס היו יחד עם דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, אז הגיעו לגמר המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully