וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה? לא מכיר": הפאדיחה של ESPN במשדר המיוחד

פאנל של פרשנים בכירים "ניתח" את הטרייד על הישראלי, סטיבן איי סמית' הודה שלא צפה בו משחק, בוב מאיירס הציג עובדות שגויות, הצופים זעמו: "מבוכה בשידור חי"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

רגע של מבוכה בשידור חי ב-ESPN, בזמן ה"ניתוח" של הטרייד של דני אבדיה. רשת הטלוויזיה האמריקאית העבירה הלילה (בין רביעי לחמישי) משדר מיוחד לכבוד דראפט ה-NBA, כולל כתבים ופרשנים במספר מוקדים. מי שהיו אמורים לעמוד במרכזו של המשדר ושימשו כפרשנים הבכירים, הם סטיבן איי סמית' ובוב מאיירס, ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט לשעבר.

איי סמית', שידוע בסגנון פרשנות צעקני ופסקני, נשאל על המעבר של אבדיה לפורטלנד, והגיב בצורה מפתיעה. "למען האמת, אני חייב להודות שאני לא כל כך מכיר אותו", אמר ברגע של כנות, שגרם לחלק מהצופים לנוע באי נוחות על הכיסא בשל חוסר המקצועיות והידע.

אבל זה לא נגמר בכך. בוב מאיירס, מי שנחשב לאחד מאדריכלי השושלת של גולדן סטייט, איש מקצוע מוערך ברחבי הליגה, שהובא ל-ESPN על תקן מומחה, גם כן סבל מבקיאות לקויה וחוסר ידע של פרטים בסיסיים. כך, למשל, הוא הסביר שהמעבר של אבדיה לפורטלנד הגיע משום שהוויזארדס לא החתימו אותו על חוזה שני בקריירה, ושלמעשה הוא הועזב משום שלא הייתה תוכנית להשאירו לטווח ארוך.

דני אבדיה לצד הפרשן סטיבן איי סמית'. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"רגע של מבוכה". אבדיה לצד סטיבן איי סמית'/עיבוד תמונה, אילוסטרציה
הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריירס בוב מאיירס עם סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
לא שולט בפרטים. בוב מאיירס/GettyImages, Ezra Shaw

בפועל, אבדיה חתם בקיץ שעבר על חוזה חדש לארבע שנים בוושינגטון, תמורת 55 מיליון דולר. מדובר בחוזה שנחשב יחסית לנוח עבור קבוצות בליגה, במיוחד לאור היכולת שאבדיה הציג בעונה החולפת, שהייתה עונת פריצה עבורו. כך או אחרת, מאיירס טעה בעובדות בגדול, וגם ה"ניתוח" שלו הפך מושא ללעג ברשתות.

"ESPN חייבת לעשות עבודה יותר טובה", כתב אחד הגולשים. "הדיון על דני אבדיה היה רגע של מבוכה עבור רשת ספורט ענקית כזו". גולש אחר כתב ש"השידור ב-ESPN מזעזע. ה'פרשנים' לא מכירים חצי מהשחקנים, ולא ידעו שאבדיה חתם על חוזה חדש בקיץ שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully