וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לזהבי מספרים בלתי נתפסים. לא מרוצה שקיבלנו את מכבי"

המנהל הספורטיבי של סטיאווה בוקרשט על הצהובים: "המצב מעורפל לגמרי, יותר מדי סימני שאלה. רציתי את הלסינקי או סלובן, אבל זו יריבה שאפשר לעבור". על החלוץ: "יש לו אולי יותר שערים מהופעות"

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בעוד שלמכבי תל אביב ברור שהגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות זימנה יריבה קשה, בסטיאווה בוקרשט שצפויה לפגוש את הצהובים, לא ממש יודעים למה לצפות. המנהל הספורטיבי מיחאי סטויקה דיבר בתקשורת המקומית והבהיר שמוקדם מדי לתחזיות לקראת המאצ'-אפ.

"המצב מעורפל לגמרי. רובי קין ורורי דלאפ כבר לא בקבוצה, הם במגעים עם מאמן סקוטי", ציין סטויקה, תוך אזכור המועמדות של מייקל ביל. "יהיה להם משחק אימון נגד אומוניה ניקוסיה שישודר בקפריסין, אנחנו יודעים רק שארבעה שחקנים האריכו חוזה. לא ידוע לנו אילו שחקנים יזומנו לנבחרת האולימפית, יש להם שלושה שחקנים טובים מתחת לגיל 21".

עוד אמר סטויקה: "ערן זהבי בן 37, אבל יש לו מספרים בלתי נתפסים. אולי יש לו יותר שערים מהופעות. הוא שחקן טוב מאוד. יש יותר מדי סימני שאלה. לוקאסן ושני השוערים המחליפים עזבו. אנחנו אפילו לא יודעים איפה הם יארחו, כי הם ניסו בפולין - ונדחו. נראה". מנהלה של סטיאווה בוודאי התעדכן כבר בכך שמכבי תל אביב תארח בהונגריה.

מיחאי סטויקה, המנהל המקצועי של סטיאווה בוקרשט. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
בינתיים, יש לו יותר שאלות מתשובות. מיחאי סטויקה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

לסיום, הוסיף: "היתרון שלנו הוא שעד המפגש עם מכבי נקיים חמישה משחקים רשמיים, והם אפס. זה חשוב בתחילת עונה. אם נשיג תוצאה טובה, יהיה לנו סיכוי בסיבוב השלישי. אני לא מרוצה שקיבלנו אותם, רציתי את הלסינקי או סלובן ברטיסלבה, אבל זה כבר לא חשוב. יש לנו יריבה שאפשר לעבור, בהתחשב במה שהיינו יכולים לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully