וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מייקל ביל מועמד לאמן את מכבי תל אביב

12.6.2024 / 19:42

נמצא המחליף של רובי קין? בתקשורת הסקוטית העלו את שמו של האנגלי שסיים בפברואר האחרון את הקדנציה הקצרה בתולדות סנדרלנד, ממנה פוטר אחרי 12 משחקים בלבד. בעבר אימן גם את ריינג'רס וק.פ.ר

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושים אחר מחליף לרובי קין, ובסקוטלנד טוענים הערב (רביעי) שאחד מהם הוא מייקל ביל, שאימן בעונה החולפת את סנדרלנד.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

האנגלי בן ה-43 החל את קריירת האימון שלו בקווינס פארק ריינג'רס, בליגת המשנה באנגליה, ב-2022, לאחר שקריירת המשחק שלו הסתיימה בסך הכל בגיל 21 ומספר תפקידים באקדמיות שונות בבריטניה. בנובמבר 2022 עזב לגלאזגו ריינג'רס, שם שימש בעבר כעוזר מאמן תחת סטיבן ג'רארד, אך הוא סיים את עונת 2022/23 ללא אף תואר ופוטר באוקטובר 2023, אחרי הפסד שלישי בשבעת המחזורים הראשונים של עונת 2023/24.

הג'וב הבא של ביל היה בסנדרלנד, לשורותיה מונה בדצמבר שעבר עם חוזה מבטיח עד קיץ 2026. אלא ששורה של הפסדים הגבירו עליו את הלחץ, ובפברואר החליטה ההנהלה לפטרו אחרי 9 שבועות ו-12 משחקים - הקדנציה הקצרה בתולדות המועדון.

לפי "סאן" הסקוטי, שמו של ביל הועלה על ידי סוכנות CAA הלונדונית והוא "פתוח להצעות". בחודש שעבר הוזכר גם כמועמד לאמן את היבס הסקוטית.

מאמן הכדורגל מייקל ביל. Stu Forster, GettyImages
אקס ריינג'רס בדרך לקרית שלום? ביל/GettyImages, Stu Forster

במקביל, הוזכר קין כמועמד לאמן את האקסית של ביל - סנדרלנד. האירי נמצא גם על הכוונת של פרנצווארוש ההונגרית ושל נבחרת אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully