וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות הישראליות יארחו את משחקיהן בהונגריה

19.6.2024 / 17:23

בעקבות הסירוב של פולין ולאחר מאמץ של משרד החוץ וההתאחדות לכדורגל, הושג סיכום בנוגע למשחקי הבית באירופה, כפי שנעשה עם הנבחרת

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי הכניעה של עיריית לודז', שהודיעה בעקבות הלחצים כי לא תאפשר לקבוצות ישראליות לארח משחקים אירופים בתחומה, וזאת למרות הסיכום שהושג עם מכבי חיפה והפועל באר שבע, סוכם כי נציגות ישראל במפעלי אופ"א יקיימו את משחקי הבית שלהן בהונגריה. אחרי עבודה של משרד החוץ וההתאחדות לכדורגל מול ממשלת הונגריה, הפתרון הושג וההונגרים ימשיכו להעמיד לרשותנו את המתקנים, כפי שסוכם עוד קודם לכן בנוגע לנבחרות ישראל.

אחרי הסירוב של פולין וחוסר ההסכמה עוד לפני כן מצד השכנה קפריסין, לקבוצות הישראליות לא היו גם כך יותר מדי אלטרנטיבות והן יודיעו על החלטתן לאופ"א. מכבי פתח תקוה עדיין עשויה לארח בבולגריה, שם כבר הגיעה לסיכום ובינתיים לא נתקלה בהתנגדות.

ממשרדו של שר החוץ ישראל כ"ץ נמסר: "תודה לראש ממשלת הונגריה ולשר החוץ פטר סיירטו על היענותם לפנייתי לארח בהונגריה את משחקי הקבוצות הישראליות באירופה, וזאת בנוסף להמשך אירוח משחקי הנבחרת. כך נמדדת ידידות אמת".

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה מול רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נמצא תחליף ללודז'. מחמוד ג'אבר מול רועי גורדנה/ברני ארדוב

היום (רביעי) הוגרלה מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות מול סטיאווה בוקרשט הרומנית. מכבי פתח תקוה תשחק במוקדמות הליגה האירופית מול בראגה הפורטוגלית, ובמוקדמות הקונפרנס ליג מצפה למכבי חיפה מפגש עם סבאח האזרית ולהפועל באר שבע מפגש עם צ'רנו מורה הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully