וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית לודז' נכנעה: "קבוצות ישראליות לא יארחו כאן"

התגובות הנזעמות כנראה עשו את שלהן. מהעירייה נמסר: "היו דיונים, אבל לא חתמנו על כלום. ביטחון התושבים קודם לכל". מכבי חיפה לא קיבלה הודעה על ביטול ההסכם

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הלחץ הציבורי כנראה עשה את שלו ועיריית לודז' חזרה בה מהסיכום עם מכבי חיפה על כך שהיא תארח את משחקיה בקונפרנס ליג באצטדיון LKS בעיר. הצפי היה שגם הפועל באר שבע תארח בעיר, באצטדיון של וידז'ב, אבל גם זה כנראה לא יקרה. במכבי חיפה אגב, לא קיבלו הודעה שההסכם מבוטל.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

אתמול מכבי חיפה הודיעה באופן רשמי שהיא תארח את המשחקים שלה במוקדמות הקונפרנס ליג באצטדיון של LKS. אוהדים בפולין זעמו וטענו שישראל מבצעת רצח עם, והקבוצות המובילות, וידז'ב ו-LKS התנערו מהסיפור והבהירו שכנראה מדובר בסיכום בין הירוקים לעירייה. בהמשך התברר שגם הפועל באר שבע אמורה לארח בלודז' ושוער וידז'ב, רפאל גיקביץ', הגיב: "אם זה נכון, זו תהיה שערורייה גדולה". בהמשך כתב בתגובה לאוהדים: "אצלי אנושיות באה לפני עסקים".

בהודעה רשמית של עיריית לודז' נכתב היום: "בתגובה לפרסומים על כך שמכבי חיפה תשחק באצטדיון העירוני, מחלקת הספורט והתרבות של עיריית לודז' מודיעה שזה לא יקרה. בנוסף, אין משחקים של קבוצות ישראליות אחרות שמתכוננים להתקיים בעיר".

עוד נכתב: "האצטדיון של LKS עומד בקריטריונים לאירוח משחקים ואכן התקיימו מגעים להשכרתו. יחד עם זאת, לא נחתם הסכם וגם לא ייחתם אחד כזה. אנחנו שמים את הביטחון של תושבי לודז' בעדיפות ראשונה ועליונה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
לא יתקבלו בברכה בלודז'/מאור אלקסלסי

נשיא וידז'ב לודז' הצהיר היום: "אני יכול להתייחס רק למה שפורסם בתקשורת, אבל עליי להבהיר: אם התקבלה החלטה שאיזשהי קבוצה תקבל הרשאה להשתמש במתקנים שלנו, אני מקווה שאפשר לבטל אותה. בעיקר לטובת המוניטין של העיר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully