וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקנים ממשיכים במכבי ת"א, מוסקרה וטננבאום עזבו

5.6.2024 / 17:23

האלופה מימשה את האופציות על דוידזאדה, דן ביטון, קניקובסקי ואבישי כהן שיישארו לעונה הבאה, והודיעה על סיום דרכם של שני השוערים

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

לצד העזיבה הצפויה של דריק לוקאסן, מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) גם על סיום דרכם של שני השוערים, אורלנדו מוסקרה ודניאל טננבאום. "המועדון מודה להם על תרומתם במהלך השנים הבלתי נשכחות שלהם בצהוב-כחול", נכתב באתר הרשמי. בנוסף, ולא פחות חשוב - מומשו האופציות על ארבעה שחקנים שימשיכו גם בעונה הבאה: אופיר דוידזאדה, גבי קניקובסקי, אבישי כהן ודן ביטון.

מוסקרה, שוער נבחרת פנמה, הגיע בקיץ שעבר ובסך הכל ערך 13 הופעות בכל המסגרות בעונתו היחידה במכבי תל אביב. טננבאום, ששיחק בשורות האלופה מאז 2017, שותף ב-110 משחקים, שניים מתוכם העונה. רועי משפתי שהוחתם תחילה כשוער משנה, גבר על השניים בתחרות על העמדה וביסס את מקומו בין הקורות בהרכב הראשון של הצהובים. כזכור, מכבי תל אביב צירפה לאחרונה את השוער הצעיר אופק מליקה, שנחשב לכישרון גדול.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג עם גבי קניקובסקי ליד דניאל טננבאום, אושר דוידה. מאור אלקסלסי
טננבאום במהלך חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב מימשה אופציה גם על שלושה שחקנים שהושאלו לקבוצות אחרות בליגת העל בעונה החולפת: עמית גלזר, נדב נידם ואור רויזמן.

אור יצחק ותומר אלון שהיו חלק מסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב בעונה שזה עתה הסתיימה, עוזבים גם הם את המועדון לאחר שהחוזה שלהם הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully