וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיים את דרכו במכבי תל אביב: דריק לוקאסן עזב את ישראל

23.5.2024 / 15:21

הבלם ההולנדי שמסיים את חוזהו אחרי שנתיים נפרד באישור המועדון עוד לפני המשחק נגד בני ריינה בשבת. העונה בעט את הפנדל המכריע בדו קרב בגמר גביע הטוטו

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

דריק לוקאסן עזב היום (חמישי) את ישראל וסיים את דרכו במכבי תל אביב. הבלם ההולנדי בן ה-28 קיבל את אישור המועדון לעזוב את ישראל יומיים לפני המשחק האחרון של העונה, נגד מכבי בני ריינה בשבת, ובשל העובדה שסיים חוזה שלא יוארך, נפרד אחרי שנתיים.

לוקאסן הגיע למכבי תל אביב בתחילת חודש ספטמבר 2022 והבקיע שער אחד בכל המסגרות, במשחק הקונפרנס ליג העונה נגד זוריה האוקראינית בשלב הבתים. העונה הוא זכה עם הקבוצה באליפות ובגביע הטוטו, כאשר הבקיע את הפנדל האחרון בדו קרב נגד מכבי חיפה בינואר באצטדיון בנתניה.

שחקן מכבי תל אביב דריק לוקאסן עם הבעלים מיטש גולדהאר. מאור אלקסלסי
פנדל קריטי בגמר גביע הטוטו וצלחת אליפות. לוקאסן/מאור אלקסלסי

לוקאסן, שהתפתח באקדמיית הנוער של אלקמאר, ערך את הופעת הבכורה בגיל 19 נגד דורדרכט באוגוסט 2014. שתי עונות לאחר מכן, הבלם שיחק במדי אלקמאר נגד מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית באצטדיון נתניה (0-0) וב-אפאס סטאדיום (1:2). במעמד החתימה במכבי תל אביב לפני כשנתיים, סיפר כי התייעץ עם יוריס ואן אובריים וערן זהבי לפני שהגיע. את זהבי הוא הכיר מפ.ס.וו איינדהובן, לה היה שייך בשנים האחרונות וממנה הושאל עד שעזב למכבי תל אביב. בזמנו פ.ס.וו רכשה אותו מאלקמאר עבור כ-5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully