וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז לאן עכשיו? עתידם של בולדווין, קולסון ובראון

בבוקר שאחרי האליפות, בולדווין מתקרב לפנרבחצ'ה. אנאדולו אפס לא מוותרת על קולסון, פאו עלולה להסתבך במגעים עם הרכז

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

לאחר הזכייה מורטת העצבים באליפות אמש (שני), אישר ווייד בולדווין כי ערך את משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב. "היו לי פה שנתיים מדהימות, אני אוהב פה את כולם, אבל זה הכדורסל, וחבל", אמר הכוכב. "למה? יש הרבה סיבות, ויש את הסיבות הברורות. היה קשה גם למשפחה שלי. זו לא הייתה החלטה קלה. האוהדים אהבו אותי ואת המשפחה שלי ותמכו כל הזמן, וזה לא קל. אני אוהב את המשפחה שלי יותר מדי, וקשה לי לא לראוות אותם כל כך הרבה".

לורנזו בראון השמיע דברים דומים: "זה מבאס, אני לא יכול להרחיב, אבל לפעמים צריך לעשות את מה שטוב לך ולמשפחה שלך. אני אוהב כל דבר במקום הזה. יש לי בית כאן, אבל זה קשה... הלוואי שזה לא היה ככה, הלוואי שיכולתי להישאר".

הכוכב השלישי בונזי קולסון, שגם כן ככל הנראה יעזוב בשבועות הקרובים, נשמע קצת פחות ישיר ואמר: "האם זו מתנת פרידה? אני רק רוצה ליהנות מהרגע. נראה מה יקרה. אני אוהב כל אוהד ואוהד במכבי, אני אוהב את המקום הזה, זה בית עבורי".

שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון. דני מרון
לאן עכשיו? בולדווין, קולסון ובראון/דני מרון

הכל על האליפות של מכבי תל אביב

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

לכל השלושה יש חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב - וכל השלושה ככל הנראה גם יעזבו, לאור המלחמה המתמשכת והעובדה שגם בעונה הבאה הצהובים צפויים לארח מחוץ לישראל. כעת נותר רק להבין היכן כל אחד מהם ינחת.

בולדווין, שחזר מפציעה בדיוק למשחק המכריע של סדרת הגמר, נמצא על סף חתימה בפנרבחצ'ה. לפי דיווחים, הכוכב האמריקאי אמור לחתום לשנתיים בשכר עתק של 2.6 מיליון יורו לעונה, כשהעיתונאי האיטלקי מתאו אנדראני צייץ הבוקר: "פנרבחצ'ה אופטימית מאוד לגבי העסקה".

קבוצת הפאר הטורקית לוחצת גם על בונזי קולסון, אולם במקרה הזה יש לה תחרות לא קטנה. מספר קבוצות נוספות ביבשת לוטשות עיניים לכיוונו של הסמול פורוורד המצוין, ביניהן גם אנאדולו אפס.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
בדרך לחוזה עתק. בולדווין/דני מרון

ומה בנוגע לבראון? אמש פורסם ביוון שהרכז מתקרב לפנאתינייקוס, אולם לפי SDNA, העסקה לא תהיה פשוטה: "ללורנזו חוזה גבוה של 1.6 מיליון דולר לעונה, ומכבי תל אביב דורשת גם בייאאוט גדול, אף שהיא יודעת שהוא לא רוצה להישאר בישראל. בו בזמן, יש לו הרבה מחזרות, ואין הרבה שמות עם הכישרון והאיכויות שלו כרגע בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully