וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין ולורנזו בראון אישרו שיעזבו את מכבי ת"א: "חבל"

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 1:17

בראון: "מבאס, הלוואי וזה לא היה ככה". בולדווין: "הסיבות ברורות". סורקין נבחר ל-MVP: "אין לי מילים". קולסון: "מתנת פרידה? רוצה ליהנות מהרגע". חולדאי: "אי אפשר להתעלם מהגועל, חבל שהמשחק הגיע לשפל כזה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות בחדר ההלבשה/צילום: סאשה ורגס

זה היה קשה, זה היה חם, זה היה מורט עצבים, ובסופו של דבר, ממש כמו בעונה שעברה, סדרת גמר הפלייאוף הסתיימה ב-1:2 למכבי תל אביב על הפועל תל אביב. האלופה המכהנת הצליחה לשמור על התואר עם 74:82 ביתי על היריבה המרה בתום משחק סוער, כדי לזכות באליפות 57 בתולדותיה. העונה הצהובה, שידעה אינספור עליות ומורדות, הסתיימה בסופו של דבר בטעם טוב, במה שאולי היה משחק הפרידה של כוכבי הקבוצה - ווייד בולדווין ששב לסגל, בונזי קולסון, לורנזו בראון וג'וש ניבו. לשמחתו של עודד קטש, היה לו הערב את רומן סורקין, ה-MVP של העונה, שהתעלה גם ברגע האמת ודאג להשאיר את האליפות ביד אליהו.

לורנזו בראון אישר למעשה את עזיבתו ואמר: "אני כל כך גאה בחבר'ה, הגיע לנו לזכות. עברנו הכל בעונה הזאת. קשה לי לדבר, אני מאוד נרגש. אלה האחים שלי, לא משנה מה יקרה. זה מבאס, אני לא יכול להרחיב, אבל לפעמים צריך לעשות את מה שטוב לך ולמשפחה שלך. אני אוהב כל דבר במקום הזה. יש לי בית כאן, אבל זה קשה... הלוואי שזה לא היה ככה, הלוואי שיכולתי להישאר".

ווייד בולדווין הודה גם הוא שהוא עוזב: "זה המשחק האחרון שלי פה. היו לי פה שנתיים מדהימות, אני אוהב פה את כולם, אבל זה הכדורסל, וחבל.

"למה? יש הרבה סיבות, ויש את הסיבות הברורות. היה קשה גם למשפחה שלי. זו לא הייתה החלטה קלה. האוהדים אהבו אותי ואת המשפחה שלי ותמכו כל הזמן, וזה לא קל. אני אוהב את המשפחה שלי יותר מדי, וקשה לי לא לראוות אותם כל כך הרבה. היה כבוד עבורי לשחק כאן".

על השיתוף שלו במשחק האחרון אחרי הפציעה: "ניסינו לעשות את הדבר הנכון. הרגשתי שאני יכול לעלות ולשחק כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח. ניסיתי לחזור הכי מהר שאני יכול, ורציתי לתת את כל מה שיש לי כדי לעזור לחבריי. הפציעה? זה שבר לי את העונה, ושם אותי במקום אפל, אבל כשידעתי שאני חוזר לשחק שוב שמחתי".

בונזי קולסון בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב. דני מרון
בונזי קולסון בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב/דני מרון
ווייד בולדווין והשחקנים בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה. דני מרון
ווייד בולדווין והשחקנים בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/דני מרון

עודד קטש: "זו עונה לא פשוטה, אבל עכשיו אני יכול להגיד שמהרגע שהמשחקים באירופה יסתיימו היינו מאוד פגיעים. הפסדנו את הגביע בגלל זה. עברנו עונה מטורפת ששילמנו בה מחירים, ולכן אני חושב שזה הישג אדיר. תמיד שואלים במכבי תל אביב אם לזכות באליפות זו שמחה או אנחת רווחה, אז השנה זו שמחה. עברנו סדרות מאתגרות ולכן זו גם שמחה וגם אנחת רווחה. הגענו לכאן עם הלשון בחוץ וכל האנרגיות היו נגדנו, אני באמת חושב שזו עונה אדירה לאור כל מה שעשינו השנה, ביורוליג ובפלייאוף בליגה".

על "הריקוד האחרון" של כוכביו, בייחוד בראון ובולדווין שהודיעו כי יעזבו: "אני עדיין לא יודע מה יהיה, לכולנו יש תקווה שאולי הם לא יעזבו. זו זכות גדולה לאמן שחקנים כאלה. יצא לי לאמן הרבה קבוצות בליגה ולפעמים צריך לבנות בליגה ולצערי בגלל ה-7.10 זה אולי יקרה, אני עדיין מקווה שלא, אבל אם נצטרך לעשות את זה אז אנחנו מאוד גאים על השנתיים האחרונות"

על היכולת הערב: "היינו שווים עוד 8-10 נקודות במחצית הראשונה. היינו שם מהרגע הראשון ומן הסתם שהלחץ היה עלינו, אבל חזרנו לבסיס שלנו ושיחקנו פשוט. אמרתי לשחקנים שננצח דרך הדברים שעשינו באימון הראשון ועשינו את זה בכוחות האחרונים"

הדרך שהוא עבר העונה: "זו הייתה עונה מורכבת מהרבה סיבות. עברתי עונה שהיא כמו 3-4 שנים, אינטנסיבית ומורכבת".

על התעלות הישראלים ברגע האמת: "קודם כל אליפות לוקחים עם שחקנים ישראלים, הם הלב שלנו. ההרכב שהחזיר אותנו למשחק היה עם ארבעה ישראלים. עם מה שעובר עלינו כמדינה, הישראלים הם הלב והבסיס של הקבוצה. אולי היו כמה שנים במכבי שהחשיבות של הישראלים הייתה פחותה, אבל זה משהו שצריך להחזיר".

על העונה הבאה: "יש המון סימני שאלה, במציאות הכאוטית אי אפשר לדעת מה יהי. כל הזמן הדברים השתנו השנה, לוח הזמנים, המיקום, ואתה צריך להתאים את עצמך".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
שמר על התואר. קטש/דני מרון

גם בונזי קולסון ככל הנראה ערך את הופעת הפרידה שלו מהקבוצה: "היתה שנה קשה וארוכה, עם המון עליות ומורדות. אני שמח שבסוף עשינו זאת. אני שמח שהצלחנו להישאר ביחד ולחגוג עם האוהדים שלנו. האם זו מתנת פרידה? אני רק רוצה ליהנות מהרגע. נראה מה יקרה. אני אוהב כל אוהד ואוהד במכבי, אני אוהב את המקום הזה, זה בית עבורי".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. ברני ארדוב
שוב הצטיין. סורקין/ברני ארדוב

המצטיין במשחק רומן סורקין סיכם: "ספורט זה כלום לעומת מה שהחיילים שלנו עושים, לעומת החטופים, זה בשבילם ואנחנו לא שוכחים את זה לרגע. אנחנו שמחים, היתה עונה קשה מאוד. אין מתוק מזה, לסיים את העונה ככה. שכולם יחזרו, זה הכי חשוב. רצינו לזכות ביורוליג והרגשנו שאנחנו יכולים, גם את הגביע פספסנו. לא יכולנו להפסיד את האליפות הזאת. זה הלחם והחמאה שלנו, האליפות בארץ. זה מה ששמעון מזרחי אמר לנו בחדר ההלבשה, זה לא פחות חשוב מיורוליג".

על עתידו בעונה הבאה אמר ה-MVP: "אני לא יודע, אני שמח שניצחנו ולקחנו אליפות בשביל האוהדים המדהימים האלה, וקודם כל בשביל רגב פנאן. אין לי מילים".

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי כתב ב-X: "אי אפשר להתעלם מהאלימות ומהגועל שהתרחשו הערב במשחק אליפות המדינה בכדורסל. חבל שמשחק כל כך מותח וספורטיבי היה צריך להגיע לשפל כזה. ‏ברכות למכבי תל אביב על זכייתה באליפות המדינה בכדורסל. אחרי עונה כל כך קשה, בכל המובנים, מגיע לכם לשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully