וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס בני הרצליה יחתום: המהפכה בריאל מדריד

גארובה ישוב מה-NBA במקום פוארייה שיעזוב לאנאדולו, גם גארד חדש יגיע - לצד לורנזו בראון? הזוניה לקח אחריות: "הפסדתי לנו תואר". אי זכייה באליפות תביא לסוף דרכו של מתאו?

פנאתינייקוס חוגגת את זכייתה ביורוליג/דף ה-X של פנאתינייקוס

ריאל מדריד לא עמדה בציפיות. אחרי ששברה את שיא הניצחונות ביורוליג בעונה הסדירה, וטיילה בסדרת הפלייאוף ובמשחק חצי הגמר, אלופת אירופה היוצאת שמטה יתרון של 14 נקודות בגמר היורוליג והפסידה לפנאתינייקוס שנישלה אותה מהכתר, ומנעה מהבלאנקוס להניף גביע שני ברציפות לראשונה מאז 1968. לקבוצה המאוכזבת של צ'וס מתאו אין הרבה זמן ללקק את הפצעים, שכן ביום רביעי (21:30, ספורט2) תחכה לה ברצלונה בפתיחתה של סדרת חצי גמר הפלייאוף הספרדי, אבל בכל מקרה מסתמן שריאל בדרך למתיחת פנים.

ב"יורוהופס" דווח הלילה (בין ראשון לשני) כי אוסמן גארובה בדרך חזרה למדריד, כאשר ונסן פוארייה יפנה משבצת בקו הקדמי ויעבור לאנאדולו אפס שהגישה לו הצעה כספית מפתה. גארובה, שחקן הפנים בן ה-22 שעבר מריאל מדריד ל-NBA ב-2021, לא השתלב בליגה הטובה בעולם. שובו של הסנטר יאפשר לבלאנקוס לרשום זר בעמדה אחרת בליגה הספרדית.

סרחיו יוי, ריאל מדריד. רויטרס
הפנים אומרות הכל. סרחיו יוי מקבל את פרס הניחומים לסגנית אלופת היורוליג/רויטרס
שחקן ריאל מדריד פביאן קוזר. רויטרס
גם הוא יפרוש? פביאן קוזר/רויטרס

במקביל, על פי "באסקטניוז" צפוי לחתום בריאל מדריד הגארד אקסבייר רת'אן מייז. מדובר בסקורר שיכול לשחק בעמדות 1 ו-2, ובעבר אף לבש את מדיה של בני הרצליה לעשרה משחקים בעונת 2018/19. בעונה החולפת כיכב השחקן בן ה-30 בשורות אניסיי מה-VTB, שם קלע 25.4 נקודות בממוצע למשחק. זו תהיה החתמה מפתיעה יחסית, אם אכן תתממש, לאור העובדה שרת'אן מייז חסר ניסיון ביורוליג.

כזכור, לאחרונה דווח כי גם לורנזו בראון סיכם בריאל מדריד לעונה הבאה, כשהמעבר מותנה בסיכום על התרת חוזהו במכבי תל אביב. כידוע, כדאיות צירופו של בראון מבחינת סגנית אלופת אירופה אינה קשורה רק בכישוריו הגבוהים, כי אם גם בדרכון הספרדי בו הוא מחזיק.

מעבר למסע ההתחמשות, שינוי משמעותי לא פחות שתעבור ריאל הוא בפרידה מה"גווארדיה הוותיקה". רודי פרננדס בן ה-39 כבר הודיע שיפרוש בתום העונה, כשגם סרחיו רודריגס, שיציין בימים הקרובים יום הולדת 38 ויסיים את חוזהו בסוף יוני, עשוי לתלות את הגופיה. כמו כן, פביאן קוזר שיהיה בן 37 ביוני עשוי לפרוש בעצמו.

עוד בוואלה!

לסור סתם פיות, סלוקאס נזכר במכבי ת"א: "סבלנו נגדה"

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד: מריו הזוניה, סרחיו יוי, פביאן קוזר, מאוכזבים אחרי הפסד בגמר היורוליג. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
"הפסדתי לנו תואר". מריו הזוניה/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP
פסק זמן של המאמן צ'וס מתאו עם שחקני ריאל מדריד. רויטרס
מה שיקרה בפלייאוף הספרדי עשוי להכריע את גורלו. צ'וס מתאו/רויטרס

עוד שחקן שהוזכר כמועמד לעבור, ולא לאחרת מאשר פנאתינייקוס, הקבוצה לה הפסיד בגמר ובעבר הצהיר על עצמו בגלוי כאוהד שלה, הוא מריו הזוניה. הפורוורד הקרואטי סיפק הופעה גרועה בגמר היורוליג, החטיא שש זריקות לשלוש מתוך שבע וסיים עם שמונה נקודות, לקח אחריות כאשר נשאל על קריסתה של ריאל מדריד בגמר.

הספרדים רשמו ברבע השלישי את הרבע הגרוע ביותר שלהם בעונה כולה, ונעצרו על שבע נקודות: "לא התפרקנו. אני פשוט הפסדתי לנו משחק והפסדתי לנו תואר", אמר הזוניה ל"יורוהופס". בפיינל פור כולו הוא נעצר על ארבע מ-18 מחוץ לקשת.

צ'וס מתאו, שנבחר למאמן העונה ביורוליג לפני הפיינל פור, מסיים חוזה אף הוא בקיץ הקרוב, ולמרות שב"מארקה" נטען לפני כשבועיים כי הוא מועמד להמשיך בריאל, ייתכן שאי זכייה באליפות ספרד עונה שנייה ברציפות - תקבע אחרת. עושה רושם שגם מתאו יודע זאת, לאור דבריו בתום גמר היורוליג: "אנחנו נבכה הלילה, ונקום מחר. נילחם עד הסוף, זו הרוח שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. בספורט לפעמים מפסידים ולפעמים מנצחים, עכשיו צריך להפגין אופי של ריאל מדריד ולהתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully