וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיפה קטש ועתמאן? צ'וס מתאו נבחר למאמן העונה ביורוליג

מאמן ריאל מדריד קיבל את מירב הקולות מהקולגות וזכה בפרס לראשונה בקריירה. מאמן פאו דורג שני, זה של מכבי תל אביב שלישי

אוהדי פנאתינייקוס לפני המשחק מול מכבי תל אביב/אהרל'ה ויסברג

אחרי עונה סדירה מסקרנת ופלייאוף מלא בדרמות, היורוליג ממשיכה להכריז על הזוכים בפרסי העונה. מי שהוכתר היום (ראשון) כמאמן העונה הוא צ'וס מתאו, מאמן ריאל מדריד.

מתאו בן ה-55, שהצעיד את ריאל מדריד לזכייה באליפות היורוליג בעונה שעברה, קיבל את מירב הקולות ממאמני היורוליג שבחרו בעצמם את הזוכה, ולמעשה יקבל את הפרס לראשונה בקריירה. מתאו הוליך את ריאל לעונה סדירה פנטסטית, שברובה היא נראתה דומיננטית בקנה מידה היסטורי.

למרות סיום קצת פחות טוב לעונה, ריאל סיימה במקום הראשון בפער גדול עם מאזן 7:27, ובפלייאוף הייתה הקבוצה היחידה שהשלימה סוויפ עם 0:3 נינוח על באסקוניה.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. רויטרס
מקבל כבוד מהקולגות. קטש/רויטרס

המאמן שקיבל את מספר ההצבעות השני הכי גבוה הוא ארגין עתמאן, מאמן פנאתינייקוס, שהצעיד את היוונים לפיינל פור לראשונה מ-2012, אחרי סיימו במקום ה-17 בלבד בטבלה בעונה שעברה.

במקום השלישי התברג לא אחר מאשר עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב, שהוביל את הצהובים לעונה מרשימה בהתחשב בנסיבות. למרות שאירחה משחק בית אחד בלבד העונה ביד אליהו עד פרוץ המלחמה, מכבי תל אביב סיימה את העונה הסדירה במקום השביעי וכזכור, גררה את פנאתינייקוס לחמישה משחקים בסדרת רבע הגמר למרות שחסרה כמעט לכל אורכה את כוכבה הגדול, ווייד בולדווין.

מאמנים נוספים שקיבלו קולות הם סאשה אוברדוביץ' (מונאקו) ושרונאס יאסקביצ'יוס (פנרבחצ'ה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully