וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז לזוסמן וקאנדזוריס. פרנקו: "אני אחראי, לטוב ולרע"

16.3.2024 / 23:26

אוהדי הפועל ירושלים יצאו נגד הגארד והמאמן, שספג גם קללות אחרי ה-91:64 בבית להפועל תל אביב: "אנחנו יכולים להתחרות על האליפות, התפקיד שלי זה להוציא אותנו מהבור". מאמן המנצחת שלח מסר לשחקניו

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

הפועל ירושלים במשבר שהולך ומחריף, דווקא כששלבי ההכרעה של העונה מתקרבים בצעדי ענק - והאוהדים מאבדים סבלנות. הערב (שבת) אחרי התבוסה המשפילה בבית, 91:64 להפועל תל אביב, הקהל בארנה שרק בוז הן למאמן איליאס קאנדזוריס והן ליובל זוסמן בתום הפסדה הרביעי ברציפות והשמיני ב-11 משחקיה האחרונים של מחזיקת הגביע בכל המסגרות.

קאנדזוריס אף ספג בסיום קללות בזמן הריאיון שלו לטלוויזיה, שהתעכב למספר שניות בשל כך. עם זאת, בירידה מהמגרש זכו השחקנים לעידוד מהיציעים, ביניהם גם זוסמן שקלע את שתי הנקודות היחידות שלו במשחק בשניות האחרונות. ביום שלישי תפגוש הפועל ירושלים את קרשיאקה הטורקית בבוסניה, במשחק שיקבע אם תעלה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א ומאיזה מקום בבית שלה.

איליאס קאנדזוריס, מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
האוהדים לא מרוצים. איליאס קאנדזוריס/לירון מולדובן

בתום המשחק ואחרי שריקות הבוז והקללות שספג, אמר קאנדזוריס: "זה ערב קשה בשבילנו. זה לא מגיע לנו, במיוחד לא לאוהדים שתמכו בנו. התפקיד שלנו זה למצוא את הדרך לצאת מהבור, כי זה השלב בעונה שאנחנו בבור. ביום שלישי יש לנו סוג של גמר ואנחנו צריכים להתמקד בזה, אני בוטח בשחקנים שלי ומאמין שיש לנו קבוצה מיוחדת מאוד - הקבוצה ששיחקה רע לאחרונה זו אותה קבוצה שניצחה משחקים גדולים. נמצא את הדרך לצאת מזה. היינו במשחק במשך 25, אבל בגלל כמה מהלכים רעים קרסנו והדבר המרכזי הוא שנדע לתקן ולמצוא פתרונות. זה לא סוד שאנחנו לא משחקים טוב לאחרונה, אז חשוב שנדע לשחק חזק ולהיות קשוחים, דברים שלא היו לנו היום".

על מאבק האליפות אמר: "ברור שאנחנו יכולים להתחרות על האליפות. אני מאמין בשחקנים האלה. לכל קבוצה יש תקופות רעות ואולי שלנו יותר גדולה משל אחריות, לכן נצטרך לתקן".

היעדרות ספידי סמית' וכריס ג'ונסון: "הם לא שותפו כדי להגן עליהם. על ספידי היה עומס גדול וכריס עשה מאמץ גדול כדי לשחק פריסטרי, אבל לא היה בריא. יש לו בעיה ואנחנו נצטרך אותם בריאים להמשך העונה".

לסיום אמר על יחס האוהדים: "יש להם את הזכות להגיב כמו שהם מרגישים והתפקיד שלי הוא להגן על השחקנים ולדאוג לקבוצה. אנחנו ביחד בזה והדבר הראשון שאנחנו צריכים זה לחזור למסלול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. לירון מולדובן
הפועל ירושלים מתדרדרת/לירון מולדובן

לעומת זאת, בהפועל תל אביב יכולים להיות מרוצים ביותר מהדרך בה התאוששה הקבוצה מההדחה ברבע גמר היורוקאפ ביום רביעי האחרון, אחרי איבוד יתרון של 21 נקודות נגד בשיקטאש: "כולנו היינו קבורים בתוך עצמנו אחרי ההפסד הכואב", הודה המאמן דני פרנקו. "אני צריך להתייחס, כי לא הייתה לי הזדמנות, לכמה דברים שנאמרו אחרי המשחק. כשדברים הולכים כל כך עקום כמו שהלכו לנו במחצית השנייה, אז פתאום זה נראה רע ושחור. כל מילה נתפסת מחוץ להקשר. אתם מכירים אותי המון שנים, כל הזמן קוראים לי מאמן של שחקנים, אני לא מאמין שמישהו מכם חשב שלי הייתה מילה על חלק מהשחקנים שלי, הם יודעים את זה טוב מאוד. אני מאוד מאמין בחבר'ה האלה ואוהב להיות איתם".

פרנקו המשיך: "היינו השנה בעונה שהיא מעבר לכדורסל, היינו בתדירות גדולה בשדות תעופה, טרמינלים וארוחות, הקבוצה הזאת הייתה השנה יותר משפחה לפעמים מהמשפחה שהשארנו מהבית. זה מסע מטורף, אני גאה בהם, מכירים אחד את השני בעיניים עצומות. בסופו של יום, באופן טבעי, כשהדברים הולכים כמו היום, אני אחראי. וביום רביעי אני גם אחראי. אני אחראי לטוב ולרע. לשמחתי יש לנו עוד שני תארים להילחם עליהם העונה. יש לנו יעדים לפנינו, באחד מהם עשינו חצי דרך, אבל זה לא לוקח כלום ממה שהקבוצה הזאת עשתה עד לכאן".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. לירון מולדובן
ניצחון מרגיע. דני פרנקו/לירון מולדובן
שחקני הפועל תל אביב חוגגים: בר טימור, קייל אלכסנדר, תומר גינת. לירון מולדובן
הגיבו טוב למהלומה באירופה. הפועל תל אביב/לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב הוסיף: "אני צריך לתת קרדיט גדול לצוות ולהנהלה שלנו, שבתוך סערת התחושות ידעו לתת לנו שקט וביטחון ולסנן מהשחקנים את רעשי הרקע. גם אני, בשיחה עם עופר ינאי, הוא ידע לתת את הביטחון שהוא מאמין בכולנו וידע שזה כואב לכולם באותה מידה. החיזוקים שקיבלנו מבית והאמונה אחד בשני באו לידי ביטוי בצורה שהפתיעה את כולם, אולי גם אותנו. ידענו שאנחנו באים להילחם ולא להתפרק. התחושה קשה ואתה מרוקן, לשים בצד את התחושה הזאת ולעלות לירושלים כל כך מהר. לא הייתה מלאכת אימון מיום חמישי עד המשחק, עם אימון אחד, העבודה הייתה בראש עם השחקנים - ולשמחתי יש ראש".

עוד אמר פרנקו: "הצד המנטלי תמיד חשוב, במחצית הראשונה בליטא איבדנו את ג'ייקובן שהיה אמור להיות זה שידאג שמה שיקרה במחצית השנייה לא יקרה. הוא לא לבד, כמובן. קיבלנו פצצה ואני שמח שכולם הגיבו כמו שהגיבו. כן נפגעתי, אגיד את האמת. אני לא משוטט ברשתות, אחד הדברים החשובים שהבנתי כעוזר מאמן זה מה עושים הטוקבקים. אמרתי להם לא לקרוא וזה אחד השיעורים הראשונים שהיו לי. מאות אלפי אנשים ומאות אלפי דעות, זה מאוד קשה. כילד גדלתי בחולון, והמשכתי לירושלים ואז הפועל תל אביב. כשלא היה לי את זה, היה לי חסר. אני מאוד סומך על עצמי, אני נמצא במקום ובמועדון שאני אוהב להיות בהם. יש ימים כאלה, העבודה שלי היא להוציא את השחקנים החוצה ולגרום להם ליהנות מכדורסל".

בר טימור עם דאסטי האנאס, שחקני הפועל תל אביב. לירון מולדובן
משתלב בהצלחה. דאסטי האנאס בספסל השמח/לירון מולדובן

על הפציעה של בראון והרוטציה: "לגבי ג'ייקובן, ביום יומיים הקרובים נדע, אבל אני לא בטוח שזה רק שישה שבועות. לפי זה, בשיקול דעת ניקח החלטות. יש פה שמונה זרים, יש פה הרבה שחקנים, גם שחקנים שלא מתלבשים, ואם אתה צריך ששחקנים ישחקו לפי היכולות שלהם, הם צריכים לשחק. נקבל את חוות הדעת של הרופאים ונהיה יותר חכמים".

לסיום הוא התייחס לדאסטי האנאס שהצטיין עם 23 נקודות: "אנחנו לומדים את דאסטי תוך כדי תנועה, לא היו לנו כל כך אימונים, באירופה הוא לא יכול לשחק. מזכירים לו לפעמים מה צריך לעשות. הוא התנהג על המגרש כאילו הוא מרגיש חופשי ובנוח, זה בלי לעשות את ההתאמות לכדורסל באירופה. הפחידו אותו כולם שהמשחקים בירושלים זה לא 30 הפרש, וזה עשה לו משהו. הוא בא מוכן ואני גאה על התפוקה שנתן היום, אמרתי לו את זה אחרי המשחק. לא יודע איך היינו עושים את זה בלעדיו, זה נותן לנו תקוות להמשך שיש לנו עוד כלי שאפשר להשתמש בו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully