וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכוד 21: הפועל תל אביב קרסה והודחה מאירופה

האדומים נראו בדרך הבטוחה לחצי גמר היורוקאפ עם יתרון של 21 נקודות על בשיקטאש, אבל קריסה פתאומית הסתיימה בהפסד 94:89 בווילנה והדחה באותו שלב כמו בשנה שעברה. 28 נקודות של קאמינגס לא מנעו קאמבק טורקי אדיר

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב כבר הרגישה את הכרטיס לחצי גמר היורוקאפ בידיים. יתרון השיא של האדומים עמד על 21 נקודות והם ירדו להפסקה בפלוס 18, אבל קריסה מוחלטת במחצית השנייה נגד בשיקטאש הביאה לסיום עגום במיוחד לעונה האירופית, עם הפסד 94:89 ברבע הגמר שאותו אירחו דני פרנקו ושחקניו לעיני כ-750 אוהדים שעשו את הדרך לווילנה.

סגנית האלופה הישראלית נכנעה לאותה יריבה שניצחה פעמיים בשלב הבתים, כולל ב-21 הפרש לפני כחודש בלבד. דושאן אלימפייביץ', המאמן שלפני שנתיים הוביל את בורסאספור למסע קסם שנעצר רק בגמר היורוקאפ, עושה זאת כעת עם בשיקטאש אחרי שכבר הפתיע בשמינית הגמר את גראן קנאריה, אלופת 2023.

הפועל תל אביב יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, על התפרקות מנטלית בערב שהיה אמור להסתיים בחגיגות, אבל הסתכמה בהדחה באותו שלב כמו אשתקד, ותנסה להשיג בזירה המקומית את התואר הראשון שלה אחרי מעל לשלושה עשורים. בשיקטאש תקווה להפתיע את בורק הצרפתית בסדרת הטוב משלושה משחקים בחצי הגמר.

קלעו להפועל תל אביב: וויל קאמינגס 28 (3/4 ל-3, 7/8 מהקו), ג'יילן הורד 16 (9 ריבאונדים, 2 חסימות), תומר גינת ובר טימור 13 כל אחד, בראיין אנגולה 7, קסבייר מנפורד 6, קייל אלכסנדר 3, ג'ייקובן בראון 2, דז וולס 1.

אוהדי הפועל תל אביב. נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
מאות אוהדים של הפועל תל אביב הגיע לווילנה, ויחזרו מאוכזבים/אתר רשמי, נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

אלכסנדר ואנחל דלגאדו החליפו סלים, גינת עם 4 רצופות העלה ל-2:6 אבל ג'ונה מת'יוז צימק בשלשה. אנגולה קלע אחת מהקו, קאמינגס במהלך של סל ועבירה קבע 5:10 לאדומים, אבל דלגאדו השיב באותו מטבע. בראון עלה על הלוח, קאמינגס הגדיל ל-8:14 והטורקים ירדו לפסק זמן. הורד רשם נקודת עונשין, בראון נפצע והדאיג את הפועל לפני שקאמינגס עם 4 רצופות העלה לפער דו-ספרתי. טימור העניש במתפרצת בדרך ל-8:21, קייל אולמן הקטין. הורד הוסיף עוד נקודה, מת'יוז השיג 2 מהקו, מנפורד דייק משם 3 פעמים ושלשה של ברק אוגורלו הורידה ל-25:15 בתום 10 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וויל קאמינגס, הפועל תל אביב. נטליה נונייז, הפועל תל אביב, אתר רשמי
בלט בצד האדום. וויל קאמינגס בדרך לעוד שתי נקודות/אתר רשמי, נטליה נונייז, הפועל תל אביב

רבע 2:

הורד תיקן החטאה והניח 2, אוגורלו ענה בקליעות עונשין. הורד דייק פעמיים מהקו, דרק נידהאם צלף שלשה וטימור חדר יפה ואז הפציץ מחוץ לקשת בדרך ל-20:34. אולמן צימק בנקודות עונשין, קאמינגס החזיר עם עוד 2. נידהאם ניסה לקרב, אנגולה ירה שלשה ובהמשך ניצל אסיסט של טימור כדי לקבוע 24:43. סל של מת'יוז נענה באחד של גינת, שכפה איבוד ומיד הוסיף עוד 2 יפות כדי לחצות את רף ה-20 הפרש. מת'יו מיטשל ומת'יוז קלעו 5 מהירות, קאמינגס השיב ב-2 משלו, סל של מיטשל ושלשה של נידהאם נתנו תקווה לבשיקטאש - 49:35. טימור עלה לספרות כפולות עם שתי חדירות נאות, ביניהן מת'יוז קלע סל והפער נותר 14. קליעות עונשין של קאמינגס וסל של הורד סגרו את המחצית ב-39:57 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת נגד שחקן בשיקטאש ברקאן דורמאז. נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
תומר גינת מחפש את הדרך לסל/אתר רשמי, נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 3:

בשיקטאש קלעה 5 מהירות בדקה הראשונה. וולס רשם נקודה להפועל, אבל מיטשל במהלך של 3 נקודות ומת'יוז בשלשה צימקו למינוס 8 בלבד. גם פסק זמן של פרנקו לא עזר, ומת'יוז צלף עוד אחת - 58:53. קאמינגס סחט עבירה בחוכמה וקלע 2 מהקו, אחריהן צלף שלשה והחזיר את ההפרש ל-10. מת'יוז קבר שלשה משלו, אבל קאמינגס עם עוד אחת שמר על הפער. סל של סימונוביץ' נענה בדאנק של הורד, גינת קבע 58:70. סימונוביץ' הוסיף עוד 4 ברצף, מת'יוז עם שני סלים הוריד ל-70:66, הורד השיב ב-4 משלו, אוגורלו הקטין למינוס 6. לפני הבאזר, הורד חתם את הרבע ב-68:76 אדום.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור נגד בשיקטאש. נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
קריסה במחצית השנייה. בר טימור/אתר רשמי, נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 4:

טימור החזיר את ההפרש ל-8 אחרי שמיטשל קלע 2 מהקו, אבל ריצת 0:7 מהירה קירבה את בשיקטאש ל-78:77. קאמינגס קיווה להרגיע עם שלשה, אלא שמיטשל תפר אחת בעצמו ודלגאדו העניק לאורחת יתרון ראשון במשחק, אותו הגדיל מיטשל ל-81:84. גינת איזן בשלשה חשובה, נידהאם מיד החזיר בצד השני. אנגולה צימק, אך השאיר נקודה על הקו ודלגאדו קבע 85:89. מנפורד צלף לשלוש, מיטשל המטיר שלשה בצד השני. קאמינגס החטיא במעבר, הטורקים פספסו שתי שלשות מנגד וגם מנפורד לא השיג נקודות מרחוק. אלכסנדר צימק בנקודה ולקח ריבאונד הגנה חשוב, אבל איבד ברשלנות בשניות הסיום. מת'יוז סגר עניין מהקו ובשיקטאש ניצחה 89:94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully