וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר סמכא: טימור הוביל את הפועל תל אביב ל-64:91 אצל הפועל ירושלים

קפטן סגנית האלופה קלע 21, האנאס בלט עם 23 בניצחון שהשכיח את ההדחה מהיורוקאפ. מחזיקת הגביע במשבר והפסידה מפגש חמישי רצוף בין הקבוצות

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

דבר אחד היה ברור לאנשי הפועל תל אביב אחרי ההדחה הכואבת מהיורוקאפ ביום רביעי: אסור לשקוע בדיכאון. הערב (שבת) בארנה, סגנית האלופה הצהירה פעם נוספת ובאופן מהדהד על הכוונות שלה במפעלים המקומיים, כשפירקה 64:91 את הפועל ירושלים. מנגד, המשבר של מחזיקת הגביע החריף עם הפסד רביעי רצוף ושמיני ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

אחרי מחצית ראשונה צמודה שבה דאסטי האנאס בלט בהפועל תל אביב, האורחת יצאה לריצת 4:22 ברבע השלישי ומי שהוביל אותה היה בר טימור, שהמשיך בעונה הנפלאה שלו מבחינה אישית עם הופעה של 21 נקודות הערב. הגארדים של דני פרנקו השכיחו את חסרונו של ג'ייקובן בראון שייעדר לשישה שבועות. בצד השני, הפועל ירושלים לא עמדה בקצב, ספגה מבול של נקודות וסבלה מערב קליעה שהסתיים ב-4 מ-23 מחוץ לקשת, כשכל הפן ההתקפי לא תפקד בהיעדרו של ספידי סמית' שקיבל מנוחה. האדומים מהבירה יצטרכו להתאושש בדחיפות, שכן ביום שלישי הם יפגשו את קרשיאקה הטורקית למשחק חוץ בבוסניה, שיקבע את זהות העולות לרבע גמר ליגת האלופות.

לפני המשחק נערך טקס לזכרו של אבי הראל, יו"ר הפועל ירושלים לשעבר ואביו של גיא הראל, מי שכיהן כמנכ"ל המועדון עד לא מכבר. על שמו של אבי הראל נחנך פרס חברתי שיחולק אחת לשנה.

טקס לזכרו של יו"ר הפועל ירושלים לשעבר, אבי הראל, עם מנכ"ל המועדון לשעבר, גיא הראל. לירון מולדובן
הטקס לזכרו של אבי הראל ז"ל/לירון מולדובן
אוהדי הפועל ירושלים מנציחים את מיכאל גל ז"ל. לירון מולדובן
6,375 אוהדים הגיעו לארנה/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: זאק הנקינס 14 (9 ריבאונדים), ברינטון למאר 10 (0/6 ל-3, 6/6 מהקו), קאדין קרינגטון, ליוואי רנדולף ועוז בלייזר 8 כל אחד, ג'קורי וויליאמס 6, אור קורנליוס ונמרוד לוי 4 כל אחד, יובל זוסמן 2.

קלעו להפועל תל אביב: דאסטי האנאס 23 (5/6 ל-2, 3/5 ל-3, 4/4 מהקו), בר טימור 21 (4/5 ל-2, 3/5 ל-3, 4/5 מהקו), ג'ון הולנד 14, קייל אלכסנדר 11 (9 ריבאונדים, 3 חסימות), בראיין אנגולה 8 (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), תומר גינת 7 (7 ריבאונדים), ג'יילן הורד 3, וויל קאמינגס וגל שטרנברג 2 כל אחד.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הפועל תל אביב שלחה מסר, בר טימור היה בין המכתיבים/לירון מולדובן
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. לירון מולדובן
מדחי אל דחי. הפועל ירושלים/לירון מולדובן
קייל אלכסנדר, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
התאוששו מהמכה באירופה. הפועל תל אביב/לירון מולדובן
מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס עם עוז בלייזר. לירון מולדובן
קאנדזוריס עצבני על בלייזר/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

גינת סידר לאלכסנדר הטבעה, בלייזר ענה בשלשה אחרי הנעת כדור יפה והנקינס הניח 2 קלות אבל אלכסנדר שוב הטביע בדרך ל-5:4. הנקינס רשם נקודת עונשין, הולנד השווה אבל אנדולף בשלשה ואסיסט לדאנק של הנקינס הוביל ל-8:11, אחרי שאלכסנדר קלע עוד סל בתווך. הולנד רשם 5 רצופות, וויליאמס עלה על הלוח בירושלים וזה 13:13. קרינגטון צלף מחוץ לקשת, אבל טימור השיב באותו מטבע והרבע הסתיים בשוויון 16:16.

קייל אלכסנדר, הפועל תל אביב. לירון מולדובן
קייל אלכסנדר היה דומיננטי בפתיחה/לירון מולדובן
עוז בלייזר, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
עוז בלייזר אחרי שלשה/לירון מולדובן

רבע 2:

וויליאמס קלע 4 רצופות, אבל גם האנאס עשה זאת עבור הפועל תל אביב ואיזן ל-20:20, לפני שטימור הפך עם נקודה. האנאס המשיך במומנטום והגדיל, קרינגטון והנקינס הפכו זמנית בחזרה אבל האנאס עם נקודה 8 קבע 24:25. קרינגטון השווה, האנאס עם סל יפה וטימור במהלך של 3 נקודות העלו ל-27:30 אחרי שקורנליוס קלע מנגד. בלייזר קירב, אלא שהאנאס הלוהט הוסיף שלשה והטבעה של אלכסנדר עשתה 29:35. קורנליוס חדר יפה והקטין, האנאס שמר על פער 6 מהקו, למאר קלע משם פעמיים ובהפסקה הובילו התל-אביביים 33:37.

שחקן הפועל תל אביב דאסטי האנאס בין שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
האנאס עשה ככל העולה על רוחו במחצית הראשונה/לירון מולדובן
שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס עם עוז בלייזר. לירון מולדובן
הנקינס דאג להשאיר את הירושלמים קרובים, אבל רק זמנית/לירון מולדובן

רבע 3:

גינת קלע את הסל הראשון במחצית, אלכסנדר הגדיל אבל סל של למאר, שלשה של רנדולף ונקודות של לוי קירבו את הפועל ירושלים ל-41:40. קאמינגס דייק פעמיים מהקו, גינת צלף מחוץ לקשת במעבר והאנאס ירה שלשה משלו בדרך ליתרון שיא של 9 להפועל תל אביב. בלייזר חזר מפסק זמן עם סל, אנגולה קבר עוד אחת מרחוק והפער צמח ל-10 לראשונה. קרינגטון צימק, טימור החזיר ואחרי שגינת העלה את ההפרש ל-12, טימור הוסיף 7 רצופות וסגר רבע מדהים שלו ב-44:63 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור ליד שחקן הפועל ירושלים ברינטון למאר. לירון מולדובן
רבע שלישי מדהים. בר טימור/לירון מולדובן
אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
נהנו מהמופע של קבוצתם. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

רבע 4:

רנדולף קלע את הנקודות הראשונות ברבע מהקו, טימור מצא את ג'יילן הורד לסל ועבירה באסיסט מבריק והולנד קבע 46:68 מהקו. שלשות של טימור והנאס המשיכו את הבריחה, לוי עוד קלע בצד השני אבל אנגלוה מהקו וטימור במתפרצת ברחו ל-30 הפרש, 48:78. הנאס סגר ריצת 8:39 מדהימה, בלייזר והנקינס ניסו לצמק אבל הולנד קבע 51:82. שני המאמנים החלו בחילופים חברתיים, הנקינס הפך לירושלמי הראשון בספרות כפולות, גל שטרנברג הצטרף לחגיגה ובסיום 64:91 מרשים מאוד להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully