וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו אחרי ההדחה: "יש חוסר פרופורציות בגלל הכניסה של ינאי"

13.3.2024 / 21:54

מאמן הפועל ת"א בתום הקריסה מול בשיקטאש ביורוקאפ: "שילמנו מחיר על זה שהשחקנים לא במצב רוח טוב. בחצי השני לא היה רצון". הבעלים לקח אחריות: "נפיק לקחים". אלימפייביץ' הודה: "הפועל לא הרגישה בבית"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

סיום צורם לעונה האירופית: הפועל תל אביב הודחה ברבע גמר היורוקאפ הערב (רביעי), שנה שנייה ברציפות, אחרי שאיבדה יתרון של 21 נקודות והפסידה 94:89 לבשיקטאש הטורקית בווילנה.

דני פרנקו סיכם: "בשיקטאש הייתה יותר אגרסיבית במחצית השנייה, מגיע לה קרדיט. הם חזרו בענק. זה המחיר שאנחנו משלמים על זה שהשחקנים לא במצב רוח טוב, לא מרוכזים ולא בכושר".

מאמן האדומים הוסיף: "נכנסו למשחק הזה יוצא מן הכלל לפי איך שרצינו בתכנית המשחק. אבל אז התחילו תקלות, אם זו הפציעה של ג'ייקובן, וויל (קאמינגס) היה יוצא מהכלל אבל במחצית השנייה היה לו קשה וגם לבר (טימור). צריך לתת קרדיט לבשיקטאש. במחצית השנייה ניסינו להרוויח את דז (וולס) שניסה להרים את עצמו, אבל זה היה בעוכרנו. חבל, זה מבאס נורא, אבל אין לנו מה לעשות. לא יעזור לנו להתבאס. עשינו עבודה טובה במחצית השנייה בכל מה שקשור לריבאונד, הם עשו סלים גדולים, גם שחקנים שהם לא קלעים. שחקנים לפעמים מתעלים במשחקים גדולים".

הגנה רעה: "במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים והכתבנו את הכדורסל שרצינו. במחצית השנייה ההגנה לא הייתה שם. תמיד אפשר לדבר על רצון, שלא היה. הלכנו אחורה בפיזיות. כל מה שאגיד יישמע כמו תירוץ. דיברתי עם מאיר (טפירו, פרשן ספורט1) לפני המשחק על איך זה לבוא כשאנחנו לא לגמרי בכושר טוב ולא יודעים מה כל אחד ייתן. כל מה שנגיד אחרי המשחק יישמע כמו תירוץ, אז זה לא רלוונטי. יכולנו לקחת את המשחק, היה לנו מאוד קשה ברבע האחרון אז כנראה שמי שניצחה הייתה צריכה לנצח".

הפועל תל אביב בין הקאמבקים הגדולים בפלייאוף היורוקאפ. אהרל'ה ויסברג, עיבוד תמונה
הפועל תל אביב בין הקאמבקים הגדולים בפלייאוף היורוקאפ/עיבוד תמונה, אהרל'ה ויסברג

הפציעות החוזרות של בראון: "זה חלק מלחפש תירוצים. אחרי הפסד לבוא לדבר על זה... זה הוא, לטוב ולרע. אני מבין מאיפה באה השאלה, היינו גם עם 3 אסיסטים במחצית השנייה. לא נשפוט אותו אחרי משחק כזה. בסוף אנחנו צריכים את כולם טובים כדי להגיע לאן שרצינו".

תחושת פספוס: "בוודאי, אבל אני חושב שאנחנו קצת לוקים בפרופורציה בגלל הכניסה של עופר ינאי ובגלל שיש כסף. החיים דינמיים. הייתה לנו מחשבה על חמשת השבועות מאז משחק היורוקאפ האחרון שלא הייתה לנו אפשרות לשחק נגד קבוצה אירופית עמוקה, כשאנחנו בסגל מלא. עשינו עונה מדהימה בתנאים לא תנאים, צריך לתת קרדיט גם לקבוצות ישראליות אחרות שעושות עבודה מדהימה. השחקנים באו בסיטואציה מורכבת והרבה מהם עלו היום לשחק כשהם לא במצב הכי טוב בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
וויל קאמינגס, הפועל תל אביב. נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
הופעה מעולה שלו לא הספיקה. וויל קאמינגס/אתר רשמי, נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב

במסיבת העיתונאים אמר פרנקו: "היו לנו ציפיות מעצמנו כקבוצה אבל לא שיחקנו כמו שאנחנו מצפים". בהמשך סייג את דברי הביקורת שלו כלפי השחקנים: "יש לי כבוד לשחקנים שלי, לא היינו מספיק טובים במחצית השנייה. זה יכול לקרות. כולנו עם הראש למטה, אבל לא מגיע לנו להיות ככה. הייתה לנו עונה מורכבת, כולם ישכחו מזה, אבל צריכים להיות ריאליים. קרדיט לאוהדים שדחפו אותנו בלי לשחק אף משחק בבית".

המאמן המשיך: "אנשים לא מבינים איך הקבוצות הישראליות משחקות עונה שלמה מחוץ למדינה, זה חצי נס שאנחנו פה. השחקנים עשו עבודה נהדרת, הקריבו את הגוף שלהם. האולם שלנו הכי משפיע בתחרות, אני חושב מה היה קורה אם היינו משחקים בבית. נחזור חזקים יותר, זה רק הצעד הראשון שהפועל תל אביב עושה".

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי צייץ אחרי המשחק: "מניצחונות נהנים, מהפסדים לומדים ומפיקים לקחים. תודה לקהל שהגיע וחימם את הלב תודה לקבוצה על עונה אירופית מרשימה. אחריות העל היא שלי. נמשיך לקבוע ציפיות גבוהות ונוודא שנעמוד בהן. רק התחלנו".

מאמן בשיקטאש דושאן אלימפייביץ' אמר: "משחק מדהים, זה משהו שגם היורוקאפ היה צריך. הם הובילו ב-21 הפרש, במחצית דיברנו על זה, על איך אנחנו רוצים להיפרד מהיורוקאפ, אם זה מה שיזכרו מאיתנו. רצינו להראות כבוד ואופי ולשחק את המשחק שלנו. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, זה הישג היסטורי למועדון שלנו, אני מברך את כולם במועדון, את ההנהלה, את האוהדים. תודה לכולם שאנחנו כאן כרגע".

אלימפייביץ', שלפני שנתיים הצעיד את בורסאספור להופעה מפתיעה בגמר היורוקאפ, הדגיש: "ההישג הזה היה בעבר, למועדון הזה יש יותר פוטנציאל, זה מועדון עם 20 מיליון אוהדים. אם נגיע ליורוליג, נחבק את זה יותר מכל קבוצה אחרת. אנחנו קבוצה צעירה, השחקנים האלה לא שיחקו במעמדים הללו חוץ מדרק נידהאם. אנחנו נלחמים בשביל המועדון ובשביל עצמנו, כשאנחנו יוצרים אווירה כזאת, הכל יותר קל.

על כך שהפועל תל אביב לא אירחה בישראל: "אני לא רואה יתרונות בלשחק מחוץ למדינות, יש בעיה גלובלית. כולנו רוצים שהמלחמה תיפסק, אנחנו רוצים לשחק במגרשים הביתיים, לא רוצים עוד קורבנות. כשאתה בא לליטא זה לא כיף לאף אחד, הפועל לא הרגישו בבית, אם היו משחקים בבלגרד זה גם לא הבית שלהם. לנו היה יותר יתרון פה מאשר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully