וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איחרנו בשנייה לכל כדור": הפועל ירושלים הולכת ומסתבכת

14.3.2024 / 6:34

האדומים שוב כשלו בניסיון להבטיח את הכרטיס לרבע הגמר, פגעו ב-1 מ-16 ברבע האחרון ויגיעו מוטרדים למחזור הנעילה. ברינטון למאר: "אנחנו צריכים לחזור לזהות שלנו". לפניכם מפת התרחישים המלאה - מהמקום הראשון ועד להדחה כואבת

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

1 מ-16 מהשדה. 1 מ-10 לשתיים, 0 מ-6 לשלוש. 6%. את הנתון הבלתי נתפס הזה העמידה אמש (רביעי) הפועל ירושלים דווקא ברבע הרביעי, זה שהיה אמור לשלוח אותה בראש שקט לרבע גמר ליגת האלופות. בשבוע שעבר היא הייתה רחוקה סל אחד מהבטחת המקום בין שמונה הגדולות, אבל הפסידה; אתמול הייתה זקוקה לניצחון, ושוב נכנעה, הפעם 76:61 לפריסטרי. כעת, ההזדמנויות כבר הולכות ואוזלות.

האדומים יגיעו ביום שלישי למחזור הנעילה כשהם עדיין תלויים בעצמם בנוגע לעלייה - אבל לא למיקום. ניצחון על קרשיאקה המודחת, יביא את איליאס קאנדזוריס ושחקניו לפלייאוף; כדי לזכות במקום הראשון בבית 11, הם יזדקקו גם לניצחון ביתי של פריסטרי על טנריפה במשחק המקביל שיתקיים באותה שעה (19:30). וישנו גם תרחיש אחד ששולח אותם הביתה כבר בטופ 16.

התרחישים למחזור הנעילה

  • ירושלים וטנריפה מנצחות: 1. טנריפה, 2. ירושלים
  • ירושלים ופריסטרי מנצחות: 1. ירושלים, 2. טנריפה
  • קרשיאקה וטנריפה מנצחות: 1. טנריפה, 2. ירושלים
  • קרשיאקה ופריסטרי מנצחות: 1. טנריפה, 2. פריסטרי
שחקן הפועל ירושלים ברינטון למאר מול שחקן פריסטרי ג'ו רגלנד. ליגת האלופות, אתר רשמי
"לא הצלחנו לבצע דברים שאנחנו רגילים לעשות". ברינטון למאר מול ג'ו רגלנד/אתר רשמי, ליגת האלופות

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההפסד של הפועל ירושלים

"חסרה לנו קצת אנרגיה, ולא הצלחנו לבצע דברים שאנחנו רגילים לעשות", הודה ברינטון למאר. "אנחנו צריכים לחזור לזהות שלנו, ואני מאמין שנעשה זאת. אנחנו קבוצה שלעולם לא מוותרת. המטרה שלנו הייתה להגיע לרבע הגמר, והיא לא השתנתה".

במוצאי שבת תארח ירושלים את הפועל תל אביב במפגש המדוכאות. "אין לנו הרבה לקחת מהמשחק הזה", הוזיף קאנדזוריס. "לא הופענו, בעיקר בהתקפה, ולא שיחקנו את הכדורסל שלנו. לא הייתה לנו אנרגיה, וזה לא יכול לשמש כתירוץ. הגענו באיחור לכל כדור חופשי, ואנחנו צריכים לחזור למסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully