וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הראשון מתרחק: הפועל ירושלים הפסידה 76:61 לפריסטרי

אחרי הפסד שישי בשמונה משחקים בכל המסגרות, הירושלמים עדיין תלויים בעצמם בטופ 16 של ליגת האלופות, אבל הסיכויים לסיים בפסגה קטנו

המומנטום השלילי של הפועל ירושלים נמשך. מחזיקת הגביע הישראלית רשמה הערב (רביעי) הפסד שישי בשמונה משחקים בכל המסגרות, השני ברציפות שלה בליגת האלופות של פיב"א, בתום לפריסטרי שהוריד את הירושלמים למאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים בטופ 16. המשמעות היא שהשגת המקום הראשון בבית מתרחקת, אלא טנריפה תופתע על ידי קרשיאקה בהמשך הערב, אבל לפחות איליאס קאנדזוריס ושחקניו עדיין תלויים בעצמם בכל הקשור להעפלה לרבע הגמר.

ירושלים, שפיגרה בפער קטן לאורך כל הרבע הראשון, הצליחה לעלות ליתרון 24:30 ברבע השני, אבל סיימה את המחצית בריצת 14:3 לחובתה. פריסטרי ברחה לאחר ההפסקה, כאשר ב-10 הדקות האחרונות הגדילה את ההפרש לדו-ספרתי ובסופו של דבר השיגה יתרון במאזן הפנימי מול הקבוצה מהבירה, שניצחה 75:77 בהארכה במפגש הקודם ביניהן.

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 10 (7 אסיסטים), ג'קורי וויליאמס (10 ריבאונדים) ליוואי רנדולף (6 ריבאונדים) וקאדין קרינגטון 9 כל אחד, ברינטון למאר 7, זאק הנקינס 6, כריס ג'ונסון, אור קורנליוס ועוז בלייזר 3 כל אחד, נמרוד לוי 2.

שחקן הפועל ירושלים ברינטון למאר ליד שחקן פריסטרי ג'ו רגלנד. fiba.com, אתר רשמי
המומנטום הרע נמשך. למאר/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1

קאנדזוריס עלה בחמישייה עם נמרוד לוי, ספידי סמית', ליוואי רנדולף, זאק הנקינס ואור קורנליוס שפתח את המשחק עם שלשה גדולה. הקבוצה היוונית ענתה עם שלוש שלשות בריצת 0:11 שהעבירה את היתרון אליה. רנדולף ולוי הצליחו למזער נזקים בריצת 0:6 שהורידה את ההפרש ל-2 בלבד. קאדין קרינגטון עלה נהדר מהספסל והוסיף 4 נקודות, אך שתי קליעות מדויקות מהקו של נמניה דנגוביץ' הגדילו מחדש את ההפרש היווני. קרינגטון המשיך לבלוט והוריד לנקודה עם 17:16 יווני בתום הרבע הראשון.

רבע 2

ברינטון למאר החזיר את היתרון לירושלים, נייט רנפרו השווה בלייאפ ושלשות של עוז בלייזר ואקס הפועל חולון, ג'ו רגלנד, שמרו על ההתמודדות צמודה בשוויון. סמית' דייק מחוץ לקשת וחדירה של רנדולף עד הטבעת העבירה את היתרון למארחת שניצלה החטאות בצבע בצד של ספאנוליס. רנפרו וקני וויליאמס המשיכו לצמצם מהקו עם 4 קליעות מדויקות וההפרש ירד לנקודה בלבד. אלייז'ה מיטרו-לונג העביר את המומנטום לפריסטרי ורגלנד הגדיל את היתרון היווני ל-5. סמית' חזר מפסק זמן ירושלמי ודייק מחוץ לקשת, אבל נקודות של אקס חולון מהקו וחטיפה על הבאזר שסידרה לג'רמיין לאב קליעה קלה העניקה 37:44 בירידה להפסקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן פריסטרי ג'ו רגלנד. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
הצטיין בפריסטרי. ג'ו רגלנד/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

רבע 3:

וויליאמס צימק בפתיחת הרבע ל-5 הפרש, רגלנד מיד החזיר ל-7, רנפרו באליי אופ קבע 39:48. קני וויליאמס נתן ליוונים יתרון דו-ספרתי, אך הירושלמים התעוררו וג'קורי וויליאמס הוריד ל-50:44. ג'ונסון עם מהלך של סל ועבירה הוריד ל-3 בלבד. דנגוביץ' קלע, רגלנד הוסיף שלשה והיתרון חזר ל-8. רנדולף צימק מהקו, למאר הוסיף עוד שתיים והוריד ל-56:52 בסיום הרבע.

רבע 4:

תומפסון העלה את היוונים לפלוס 7 בפתיחת הרבע, הוסיף עוד 2 מהקו וקבע 54:63. רנדולף רשם קליעת עונשין, תומפסון עם דאנק אדיר הגדיל ל-10 את הפער. הפועל ירושלים צימקה, אך זוגריס נכנס והרחיק את היוונים ל-58:69. וויליאמס קלע אחת משתיים מהקו וצימק בחזרה, מיטרו-לונג החזיר ל-12 הפרש, סמית' קלע שתי זריקות עונשין אבל רגלנד עם סל ואסיסט לשלשה של מיטרו-לונג דאג שפריסטרי תנצח 61:76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully