וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס ועצבים במכבי ת"א: הביקורת על קין, הדרישה מזהבי והמחדלים

6.2.2024 / 6:10

רותח במכבי תל אביב אחרי עוד הפסד למכבי חיפה: במועדון לא אהבו את ההכנה של המאמן ואת תפקודו בזמן אמת, מצפים מזהבי הנסער להראות מנהיגות דווקא עכשיו ולא מבינים את הטעויות החוזרות של לוקאסן ופרץ. ואיך אמורים לנצח (שוב) בלי זרים? "זה לא רציני"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

כעס ועצבים במכבי תל אביב אחרי ההפסד 2:0 אמש (שני) למכבי חיפה. ביקורת פנימית נמתחה גם כלפי המאמן רובי קין, ששוב לא ידע להביא את השחקנים ברמת המוכנות המתאימה למשחק העונה השני.

בדומה למה שהיה בבלומפילד, גם אמש מכבי חיפה ניצחה בגלל טעויות של מכבי תל אביב שנבעו גם בגלל רמה מקצועית נמוכה, אבל גם כי הגישה של השחקנים, בטח בפתיחה, לא הייתה מספיק טובה. אם לפני המשחק הודה גבי קניקובסקי שהוא וחבריו הגיעו מבוהלים למשחק בבלומפילד, אמש רמת הבהלה אפילו היתה גבוהה יותר ולכך לא היה לקין מענה.

ערן זהבי שהסתודד עם דור פרץ ושרן ייני על כר הדשא והסתיר את פניו כדי שלא ניתן יהיה לקרוא את שפתיו, היה מאוד עצבני על דברים שהיו על הדשא בצורת המשחק של מכבי תל אביב. זהבי דיבר עם עוד שחקנים כשהוא מסתיר את פיו, בזמן שמצלמת הטלוויזיה עוקבת אחריו. במכבי תל אביב מצפים שדווקא ברגעים האלה, זהבי יראה מנהיגות ויכולת ויסייע בהוצאת הקבוצה מהבוץ. כשנשאל אמש קין על ידי התקשורת מה קורה לזהבי העונה מול מכבי חיפה ומה עובר עליו באופן כללי שמביא לכך שהוא לא כובש, המאמן דחה את הביקורת כלפי הקפטן שלו והבהיר כי הכדורגל הוא משחק קבוצתי ולא צריך לסמן שחקן כזה או אחר.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
הדעיכה נמשכת. מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קין בחר לעלות עם מערך של שלושה בלמים וזה היה צפוי, אבל במשחק בבלומפילד פתח עם שני בלמים וגם בו מכבי תל אביב טעתה בהגנה. אתמול זה שוב היה דריק לוקאסן בגול הראשון ואחרי זה דור פרץ במסירה נוראית בתוך הרחבה ללוקאסן. שניהם טעו. "אתה בא למשחק עונה ואחרי שלוש דקות סופג שער מנייח שזו המכה הכי גדולה שלנו", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אם אנחנו בבעיה מול קרנות ונייחים, למה לסדר למכבי חיפה מצב כבר אחרי שלוש דקות ממצב נייח?".

בנוסף, היה מי שדיבר אמש על התרומה השלילית של הזרים. היחיד שפתח היה לוקאסן שכאמור לא רשם משחק טוב. מילסון לא בארץ, אנריק סבוריט פצוע, אורלנדו מוסקרה לא בסגל, קיקו בונדוסו לא שותף מהספסל והזר השישי הנרי אדו יחתום רק היום. "זה לא רציני שלמשחק עונה אתה בא עם זר אחד והוא גם עושה כל כך הרבה טעויות", אמר גורם בסביבת המועדון.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם אושר דוידה, דור תורג'מן. מאור אלקסלסי
האשמה גם עליו? קין/מאור אלקסלסי

המשחק הבא של מכבי תל אביב יהיה בבית מול בני סכנין בשבת, ולאחר מכן מנוחה של תעשה ימים עד למשחק החוץ בנתניה (19 בפברואר). בהמשך מצפה לה משחקים קשים: בבית מול הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים בחוץ והפועל חיפה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully