וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "היינו צריכים לכבוש בכל המשחקים מול מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר מפגש שלישי מול הירוקים ללא שער: "היו לנו מספיק מצבים. הספיגות? דור ודריק התמסרו במקום שלא צריך למסור. לא צריך לקחת סיכונים כאלו"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי שכבר פתחה שוב פער על פני מכבי חיפה, מכבי תל אביב שוב הפסידה ליריבה הגדולה שלה. הצהובים הגיעו לחיפה עם יתרון 4 נקודות בפסגה, אבל חטפו שני שערים מהירים, הפסידו 2:0 והפער בין הקבוצות צומק לנקודה בלבד. הצהובים, שרק לפני פחות מחודש הפסידו בבית 1:0 לאלופה, שוב היו חסרי רעיונות מבחינה התקפית ובפעם השלישית מול מכבי חיפה לא מצאו את הרשת אפילו פעם אחת.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב עם אושר דוידה, דור תורג'מן. מאור אלקסלסי
הקבוצה שלו שוב לא כבשה מול מכבי חיפה. רובי קין/מאור אלקסלסי

"היינו צריכים לכבוש בכל המשחקים מול מכבי חיפה וגם הערב, זה לא שאין לנו מצבים. היו לנו מספיק מצבים טובים ולא ידענו לנצל אותם. היינו צריכים לבעוט למסגרת ולגרום לשוער לעבוד. עשינו שתי טעויות מול קבוצה טובה ונענשנו - זה המצב".

על הטעות בשער השני: "דור ודריק התמסרו במקום שלא צריך למסור, דריק איבד ונענש על כך. לא צריך לקחת סיכונים כאלה. אני רוצה שהשחקנים שלי יניעו כדור, אבל בתוך הרחבה צריך להיזהר. דיברנו על זה לפני המשחק. אי אפשר לתת ליריבה כזו להבקיע שני שערים במתנה".

על דור תורג'מן: "הוא היה טוב, חד מאוד. הוא היה צריך לכבוש".

על מאבק האליפות וההצטרפות של הפועל חיפה והפועל באר שבע: "אני לא מתעסק באחרות אלא גם במכבי תל אביב. ברור שהן קבוצות טובות וידענו שנאבד נקודות ואחרות יתקרבו. זו ליגה קשה. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שעכשיו נראה אם הם באמת גברים, עכשיו נראה את האופי האמיתי שלהם".

על מסאי דגו שאמר ש"יש למכבי תל אביב קבוצה נהדרת", הגיב בחיוך: "מודה לו, קל להגיד את זה אחרי שמנצחים. מכבי חיפה היא האלופה בשלוש השנים האחרונות וגם היא קבוצה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully